AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
857

Fikaträff 3 dec i Umeå

Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Hej alla
Nu har snö kommit och det är dax igen för en fikaträff. Vi träffas på Ersboda Bilservic för att sedan åka till ett trevligt cafe. Tiden är 14 och alla med intresse för Bmw är välkomna.
Fredrik Markusson

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
M3an Länk
Är det alltid första lördagen varje månad ni träffas?
Är på helgbesök i Umeå varannan månad ungefär, vore roligt att pricka av någon gång då det är en sk fikaträff.

jepp exakt så är det thunderswede, men januaris fikaträff utgår dock iom. nyårsafton, nästkommande blir då första helgen i februari

___
Mvh
Patrik N.
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
I januari kommer årsmötet för BmwCS Nord hållas i Umeå. Den 16/1
Fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
M3an Länk
vilka dyker upp på fikaträffen imorrn då?

BMW CS Nr:06086
Länk
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Jag och Lars kommer, sen ev en utrikes gäst.....

//Fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
M3an Länk
kommer oxå

___
Mvh
Patrik N.
Visa användare
167
400 Nm
118d M-sport -10 Såld
320xd -11
3.0s -77

bmwcs #2040
Så ska de låta grabbar , då bord vi bli minst 4 st ...
Visa användare
183
lier
320ia -94
mm Läste detta för sent nästa gång kanske vi åxo kan komma
nästa fikaträff kommer att bli i februari, eftersom nyår ligger på "rätt" dag...
ma
597
magican
E36 328 Coupe
Suck, jag tittar i denna kategori för sällan, får försöka masa mig till träffen i Feb, gör inte så mkt, lyckas nästan välta beemern härom dagen, så den skall in på lack under mellandagarna, hela höger sidan ska lackas samt byta båda skärmarna, passar även på att peta dit m3 speglar eftersom jag knäckte även en sådan.. (2xM3 = billigare än 1 original) ..

Nåväl.. ska titta in i denna avdelning lite då & då framöver.
Har fått nästa års schema och jag är ledig första helgen i Januari, så med lite planering så kommer nog jag att vara med för första gången hoppas jag.

Man kanske skulle fundera på att ordna ett liknande arrangemang i Skellefteregionen, borde ju gå att få ihop ett gäng även där.

Ledig första helgen i Februari skulle det naturligtvis stå...

hej på er alla! nu har jag lyckats få tag på en ny medlem i BMW-klubben, ska se om han har tid att komma på fikaträffen i februari också.

det är en ny granne till mig som har ett stort BMW intresse vad jag vet :) kör en E34 525

God fortsättning på er!!

BMW CS Nr:06086

Bilen :Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.