AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
876

Skärmblinkers E34

Ei
42
Einarsson
Ford Expedition 5,7L V8
Volkswagen Passat 1,8T
Jag beställde vita blinkers till min E34. Men när jag skulle montera dom så såg att det var inte alls samma!! Dom jag har beställt är "riktiga" bmw blinkers, sånna som brukar sitta på E30, E34. Men dom som sitter på min vet jag då fan inte vad det är för några! inget skruvhål, mindre hål för själva blinkersen! Den är importerad, är det någon tysk version eller är de nån som satt dit egna? Ska prova att ta nått kort på dom nån dag så får ni se!

/ Einarsson
E30 och E34 har olika originalblinkers, E30 har större än E34.

På importerade bilar kan vilka olika blinkers som helst vara monterade, Audi, MB, universal, folk sätter/satte ditt vad som helst, även på bilar som inte behöver sidoblinkers, till exempel VW T4, den har framblinkers som har prisma, då behövs inte sidoblinkers.

Din bil har med största sannolikhet icke originalblinkers, sitter dom ungefär rätt kan du bygga om för montering av originalblinkers, annars behövs igensvetsning för att det ska bli bra.

Mvh Stephan
Ei
42
Einarsson
Ford Expedition 5,7L V8
Volkswagen Passat 1,8T
Ja, det skiljer på storleken men utseendet är samma! Det var det jag menade! Aja, skit samma!

Ja, dom sitter där dom ska! Och visst kan jag modifiera lite... om jag hade haft nånstans att vara! Men nu har jag bara tillgång till en kall parkeringsplats och väldigt få verktyg! Ingenting som jag skulle kunna använda för att bygga om iaf! Nån runt växjötrakten som har en fin verkstad med lite verktyg?
// Einarsson
Gu
53
Gunsten
535 -88
Ja flyttade blinkers hålet på min e34 för dom satt olika, så en plåt bit på insidan av skärmen och lite kemisk metall, sen spacklade igen från utsidan o slipade till de, så svetsning behövs inte bara rsk att skärmen slår sig.. sen tar du en dremel med kapskiva och sågar upp ett nytt hål bara, blir prima serru!!

BMW - Brings More Women
Ei
42
Einarsson
Ford Expedition 5,7L V8
Volkswagen Passat 1,8T
Bra förslag! Men nu behöver jag inte flytta hålen, dom sitter där dom ska! Men en verkstad eller garage skulle inte sitta helt fel...! =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.