|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Fanns det grafiska smilies här så skulle jag sätta en stor dreggelsmiley! :) Länk och Länk | |
|
Visst ser det väl "hyffsat snyggt ut" från dessa vinklar, men vänta bara när man ser den minimala bromsutrustningen med oproportioneligt små ok+skivor i förhållande till fälgen ;) Då blir det "mindre ballt" :) Mvh Janne. |
|
|
Snyggt och lagom porrigt, skulle inte säga nej till den bilen. mvh |
|
|
Fälgen finns eller kommer ju säkert finnas även i mindre modeller. Vet ej vad det är på bilden men 17-18 på sänkt E39 alternativt M-chassi tycker jag fyller ut bra. Bromsar osv är väl inte samma på alla E39? |
|
|
Fälgen finns eller kommer ju säkert finnas även i mindre modeller. Vet ej vad det är på bilden men 17-18 på sänkt E39 alternativt M-chassi tycker jag fyller ut bra. Bromsar osv är väl inte samma på alla E39? |
|
|
ravve>>>Framskivorna skiljer något i dimensioner mellan sexorna och t.ex 540i..men stora skillnader är det inte.. Man bör nog uppgradera sin bromsutrustning en smula om dessa stora glesa fälgar ska göra bilen mera "potent" och "proportionelig" eller vad jag ska skriva. Mvh Janne. |
|
|
De passar faktiskt bättre på E39 än på E60 och E63, säger jag som annars brukar avsky denna typen av inavel, men här så är det befogat :) Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Hyffsat snyggt som sagt men personligen tycker jag fälgarna är lite väl stora för att proportionerna ska stämma riktigt bra på bilen. Mvh Johan |
|
|
Dessa fälgar tyckte jag var KANON på den karossen! Gillar dem inte riktigt på varken M5 eller M6. Bilen ser riktigt exklusiv ut! Nice! Skulle HELT klart kunna tänka mig en 540 E39 med dessa fälgar på! MUMS.. Undrar hur E38 skulle se ut med dem på? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Tycker inte heller att det ser illa ut..... Är själv i tankarna på att renovera mina nuvarande fäljar....eller köpa nya. De kan ju vara ett bra alternativ...... Kan ju undra vad 18* skulle gå lös på...??? |
|
|
Mr Bean: om du vill ha 18" så får du hoppas på att det dyker upp kopior för original finns bara i 19". Som kopior på 18" så lär dom väl hamna kring 15' med hyffsade däck. ___ //Ulf |
|
| Hmm, det där var faktiskt riktigt snyggt. | |
| Riktigt snyggt! | |
|
Inte alls illa, men det måste väl nästan vara kopior som sitter monterade med tanke på centrumhål osv eller? // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Hmm, kunde absolut ha sett sämre ut. Men jag vet inte, hade nog föredragit original 18", detta känns lite vulgo på nåt sätt. /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
| Det som är vulgo är det tonade bakfönstret. Fälgarna är fina. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Sätt en kepskille bakom ratten om man förstår med ens varför BMW inte uppskattas av alla ;) Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Nja....några kopior är jag ju inte så intresserade av....tycker det ska vara orginal. Programmer.....har du möjligen priset på orginal 19" ? |
|
|
Mr Bean, Kolla i Powerbörsen... stylabilen.se har just nu ett vad jag kan se förmånligt pris på original 19" M6-fälgar med Michellindäck. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Det krävs stora pizzor till bromsskivor för att oken skall hamna på korrekt avstånd till fälgen. Finns inget fulare än stora öppna fälgar och pinsamma små originalskivor bakom. Med rejäla skivor och sexkolvsok kan det dock se mycket porrigt ut! |
|
|
Hur får man på orginalfälgar på en E39 utan att förstöra fälgarna? e39 har som bekant 74,1mm´s centrumhål medans e60/e63 har 72,5mm. Tanken att sätta splitt nya M-fälgar i svarven lockar inte direkt :) // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.