|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Vad kul Hellboy! Det brann till för mig också, tänkte först renovera mina Hartge, men sedan hittade jag ett gäng RH-fälgar, lätt begagnade, sådär...nu har jag velat färdigt. Bilder kommer i vår när de är monterade. Sätt gärna in bilder på dina fälgar åxå! Det kommer att bli ett ordentligt lyft på din bil!! |
|
|
Va kul! Glöm inte posta bilder. Bilder på mina kommer när de sitter monterade, måste bara hitta däck först. Hamann rekommenderar 245/35-19 fram och 275/30-19 bak för E31, vilket förbryllade mig när de rekommenderar 245/40-19 och 285/35-19 till samma fälgar fast till E63! Men sedan listade jag ut att Hankook, som är Hamanns däckpartner, inte tillverkar 285/30-19, så därför kan de inte rekommendera detta däck! Så det får bli någon annan tillverkade för mig, för 285 bak ska bara på! Mvh, Hellboy Länk |
|
| Hellboy! har du fått på nya fälgarna än?Nyfiken hur det blev ju ;) | |
|
Jepp, jag smackade på dem idag faktiskt. Det blev Goodyear Eagle F1 GSD-3 med 245/35 fram och 285/30, sitter som ett smäck i hjulhusen! Inga bilder än dock, men det kommer... :-) Mvh, Hellboy Länk |
|
|
Bilder på mina nya fälgar finns i signaturen. Mvh, Hellboy Länk |
|
|
Snyggt Hellboy!, Lyfte ju utseendet rejält alltså, de som satt innan var ju inte optimala direkt... Snygg bil! Nicke |
|
|
Tackar! Ja, de gamla sög rejält. :) Mvh, Hellboy Länk |
|
| Stiligt! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Måste säga att din 850Csi är grymt vacker med fälgarna! Ledsen att behöva sno bucklan från dig i Lördags! Var inte lika kul att få den då man ej var röstad som 1:a plats. Undrar bara varför min "bara" hamnade på 3:e plats eftre dig och den andra 635:an, undrar om det har att göra med att jag inte kom föränn 10.30 eller om fälgarna på 635:an förblindade alla,de passade faktiskt bra på den! Men din var iallafall en solklar vinnare denna dag!! MVH Patrik Min älskling Länk |
|
Hehe det är ingen fara. Lite surt bara att de inte upplyste om reglerna innan, då kanske man hade orkat stanna 2h till istället för att bli diskad. Lite segt när man varit där sedan 09:30. Hoppas det blir lite fler 6- och 8:or nästa gång så det blir lite mer urval. :-) Mvh, Hellboy Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tycker detsamma som du Hellboy!, skulle gärna ha sett lite mer av de goa coupeerna! Största besvikelsen var att inte en enda E9:a fanns på plats :-( Synd att vi inte sprang ihop, inte så lätt när man inte vet hur den andre ser ut!! ;-) MVH Patrik Min älskling Länk |
|
Snyggt Hellboy. Fälgarna sitter som en luva! Själv har jag högglanspolerat mina Hartge...bilder kommer! |
|
|
E38: Är det här Schnitzer Split Classic? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.