|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Asken: Var beställer du Alpinafälgar? Är allergisk mot krom... :) Baader: Bra val. Observera dock att: "Alla priser på den här sidan är netto priser dvs exklusive 16% moms" Mvh, Hellboy Länk |
|
|
Så här ser min ut med Rial 19" Länk |
|
|
MUMS! Right up my alley! Vad är det för bredd på dom? |
|
|
Nice hape! Vilka fälgmått har du fram och bak? Bredd på däck? Använder du spacers? Mvh, Hellboy Länk |
|
| Det sitter 8,5 " fram och 10" bak. Inga spacers fyller ut bra ändå. | |
|
Hape har du några fler bilder på fälgarna? Det är väl Rial Daytona Racing v`? |
|
| Har inga mer bilder, japp det är Rial Daytona Racing. | |
|
Hellboy: Hos en BMWhandlare i Tyskland. Mvh Asken |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tjena Hellboy! Vill du ha en oslagbar fetlook på din Csi kolla då in dessa Länk Har sett såna live och de är verkligen grymma på cupeer. 9,5" fram 11" bak, pris? vet ej säkert inte så gratis mvh Patrik |
|
Hehe ja MK1 är grymma. Har kollat upp dem häromdagen och ligger betydligt dyrare än de övriga alternativen, så jag får ta mig en funderare. :) Lite roligt dock att de i särklass bredaste fälgarna från MK endast får rum på en E31:a :) Annars kan man ju alltid drömma om Mayafälgar: Länk Mvh, Hellboy Länk |
|
| Förresten, tack för alla svar i denna tråd. :) | |
|
Vad sägs om dessa 19-tummare då? Länk ~10tkr billigare än MK's! Mvh, Hellboy Länk |
|
|
Hellboy! Vi har tydligen exakt samma smak. Först var det Rial Daytona race, och nu Hamann. Det skall bli kul att se vad du bestämmer dig för. Har själv frusit på Rial, men har nu köpt tysk tuning-katalog (Rieger)...ojjj vad mycketfälgar det finns!!! Oh, well det blir väl lackade plåtfälgar för min del, det är verkligen ruskigt svårt att välja fälg! Ambivalenta hälsningar Micke |
|
|
Baader Meinhof wagen: Det blir nog Hamann, gillar djupet och insynen till skivora. De är nog så nära MK's man kan komma och fortfarande vara ekonomiskt försvarbart. Ett bra knep är ju att kika runt på blocket efter E31:or till salu. De flesta som ska sälja sina pärlor tror jag inte tackar nej till en fälgbyte + lite cash, nu när de ändå ska sälja. De jag hittat med MK fälgar har därimot sålts via bilfirmor. :( Mvh, Hellboy Länk |
|
|
Det här kanske kan vara nåt? Länk |
|
|
Hänger med på denna tråd med en fråga, passar paralelleker som sitter på min 740 på 850, någon som vet? Michelin Pilot sport – bak: 255 x 45 x ZR 18, fram: 235 x 50 x ZR18 |
|
|
BMW Kjell: Törs man beställa där? Mvh, Hellboy Länk |
|
| Verkar vara en seriös säljare,kolla hans feedback 100% nöjda kunder | |
|
Jag har botat min ambivalens! Har bestämt mig för att renovera mina klassiska Hartge fälgar som sitter på min bil. Och samtidigt passa på att högglanspolera fälgbanorna. Hoppas det blir bra, annars får det bli ett par Rial Daytona! |
|
|
För er kännedom; Det blev 19" Haman HM2 fälgar! De ligger i garaget och väntar på bättre väder. Det bästa av allt var att de kostade mig enbart ~8500sek, frakt från Tyskland inräknat i priset. :) Till dessa fälgar planerar jag köra Hankook 245/35-19 fram och 285/30-19 bak. Mvh, Hellboy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.