AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
881

ingetn panel som larmar om tex trasig lampa

Fr
38
Freddan24
Bmw 520i Touring -92
har en importerad 520 touring 92 och ska det inte finnas en panel som larmar om te.x trasiga lampor?? har inget sånt som lyser på min...service indikatorn är det ända som lyser några sek när man startat...något som är fel eller är det inte sånt på alla? tacksam för svar
Kan trösta dig med att det har inte jag heller på min 520i -97:a. Jag tror att det var (är?) extrautrustning som ev. ingår i nåt paket som det iofs verkar som dom flesta har. Min är också direktimporterad så vad gäller svensksålda vet jag inte, kanske var standard på dom.
Dr: du har väl bilden med en bil eller??

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
G-M: Nej det har jag inte. Du menar den "check-kontrollen" som är en bil sedd uppifrån va? Dörrar, lyse och kanske nåt mer förmodligen.
Kan vara så att jag har sveriges "snålaste" E39:a :-) Den är helt ren förutom ACC, dimljus (var väl extra på en 520?) och mittarmstöd fram som är skjutbart.

Å nu har den börjat rosta också....

Har förövrigt precis varit ute och satt i Philips NightGuide-lampor i halvljuset, så vi kan väl lägga till det också i utrustningslistan...väl.. :-)
e1
183
e12
F10 520D
Alpina B3 3.0
Audi A4 Allroad
Hehe,kan trøsta dig att jag har ennu sålare e39,inte acc utan manuell a/c.Surt i dag,men positivt om 10 år når alla pdc,tv,el-rollon, osv kranglar...
e12: Där ser man. Men så länge man hör världens bästa sexa spinna under huven är man allt rätt nöjd ändå ;-)
Visa användare
404
micke.l
745 iA -02
Ta lös insrument panelen o lys med en ficklampa bakifrån
så skall ni se att det fattas
en hel del lampor,typ trasig lampa,säkerbälte,mm,mm
imp bilar har inte detta,sätt in med nya lamphållare o lamper det finns en hel del lediga "hål"

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.