|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ekan: Det krånglade vid ett fåtal tillfällen, mein inget jag gjorde något åt... På med full värme :D ACS: Jag kör allt annat än mesigt och blev inte av med en enda dubb i däcken... Din däckshandlare har nog dålig koll. Dubben sitter som berget under sådana påfrestningar, däremot att fickparkera - när man vrider fullt stillastående är rena döden! |
|
|
Körde med friktionsdäck (satt på fälgarna jag köpte) och det funka kanon! I år blir det dock dubbat :) /Robban |
|
|
körde min gamla m3 3.0 på vintern och när det blir riktigt kallt och det blir snö på bilen så känns det inte riktigt kul att öppna dörrarna när rutorna går ner att par centimeter och nästan smäller när de släpper från sin fastfrysning. Sjukt halv var det också, körde på dubbfria 215 runt om, tog även i en del i underredet när det var snösträngar i mitten av körbanan. Sen är det ju saltet så personligen så kommer jag aldrig mer att åka på vintern med ngn liknande bil.. /// mstrutsen |
|
|
Klart dom ska köras på vintern! Annars kan man ju lika gärna köpa hoj. Flåklypa |
|
|
E46 går mycket bättre än E36 på vintern. Mina gamla M3 3,0 var mycket halare än E46an jag har nu. Kör med billiga dubbade regumerade däck, fungerar kanon. ///Fredrik |
|
|
Jag kan bara säga så här efter att ha skrapat av min Golf II idag så skulle jag aldrig ta fram min M3:a under vinerhalv året. Kan inte se en ända fördel med att köra med den faktiskt. MVH Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.