|
|
|
|---|---|
|
Hittade lappen med utrustningskoderna under stolen på min -99 528iA. Var in och kollade å touringklubben vad koderna betyder och det var två saker som jag inte fattar vad det är. 877 Without Cross-over Control 320 Script Name Plate | |
|
320: Ingen typ beteckning på bagage luckan. 877:Vet inte , kolla med BMW |
|
|
320 står oxå för "MODEL DESIGNATION, DELETION" vad det betyder vet jag inte... |
|
Ulke |
877 Får jag till HiFi ljudpkt utan Delningsfilter. Troligen HiFi men utan DSP-funktion, men det vet säkert någon annan bättre :o) //Ulke |
|
okey tack för svaren på m320. men vad betyder 877?? |
|
|
sorry. menade 320 inte m320 |
|
|
S877A ENTFALL ÜBERKREUZBEDIENUNG betyder enl div länkar: Vielleicht gibt jetzt es das, was ich früher in meinem Benz mal selber 'nachgerüstet' habe: Anschlüsse Parklicht links und rechts getauscht! Grund: Man blinkt rechts und hält an, zieht den Schlüssel raus und hat die richtige Parleuchte an. Wenn man wieder einsteigt und die Zündung einschaltet, blinkt man nicht gleich links los und verbreitet Panik. dvs det har med funktionen av P-ljus i blinkers spaken att göra.. nån med bättre tyska kunskaper kanske kan sortera ut det mera klart och konciist Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Å andra sidan hittar man detta svar också..: Hallo Herr L...., es war schwer, darüber etwas zu erfahren. Im Werk war zu erfahren, dass diese Überkreuzbedienung etwas mit der Zentralverriegelung zu tun hat. Das heißt, wenn Sie mit dem Schlüssel direkt das Fahrzeug versperren, funktioniert die Funkverbidnung nicht mehr und Sie müssen wieder mit dem Schlüssel das Fahrzeug aufsperren. ich hoffe, dass dies so richtig ist. Mit besten Grüßen Anton K....... BMW Dingolfing Och det är ju inte riktigt samma sak... delningsfilter kan man nog skippa då det är en "översättnings groda" mellan engelskan och tyskan... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Ulke |
Hmm såg att det stod 877 nu, läste 677 och antog då att det var knutet till HiFi-systemet....... //Ulke |
| ???? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.