|
|
|
|---|---|
|
Skulle hemskt gärna få tag i den broschyr som fanns 1995 då 540 touring såldes. Betalar givetvis om någon har en tillövers:), vet att denna länkLänk finns på nätet. Skulle som sagt vilja ha en "fysisk":) broschyr. Med vänliga hälsningar danne. | |
| Kolla Powerbörsen (sökord litteratur), på det viset fick jag tag i min katalog (som inte är till salu). | |
| Länk | |
|
Det finns en butik i Göteborg som heter "Söderblom". Den ligger numera vid Långedragsvägen vid Nya Varvet. De säljer Broschyrer bl.a. Jag har alltid hittat exakt de broschyrer jag letat efter när jag varit där. Hatten av för en mycket bra affär!! Länk Om någon har vad ni letar efter är de säkert han. --- Magnus Nilsson, BMW CS # 5963 |
|
|
Länk Har den garanterat :) Ring o hör, så får du även en lång berättelse om en massa annat bilskoj på köpet. Rolig man det.. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Lafri är annars ett alternativ. Har otroligt mycket broschyrer, även 70-talare! | |
| Öhhh..f´låt såg inte Patrik_N`s inlägg... | |
| Tackar, tackar allihopa. | |
|
Som sagt, Lafri har. :-) ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Jag försökte hitta originalbroshyr till min 530 hos Lafri men var i menyerna är det? /Gunnar /Länk |
|
|
Finns nog inget online för det.. Ring så letar dem fram det i gömmorna. ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Gunnar: Var det inte till dig jag köpte en? ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Japp, det stämmer. Dock visar broschyren att automatlådan har vinterläge (*) medan min har S eller A. Kanske det skillde på månadsmodell? Jag har en bil som är från Januari -94. /Gunnar /Länk |
|
|
Ok, ja, det kan ju vara någon brytpunkt där kanske. ///Micke Min cabrio → Länk |
|
| Jag har hittar mycket på Tradera Länk både broschyrer, TeknikensVärld med tester och modellbilar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.