|
|
|
|---|---|
|
Jag har funderingar på att köpa en ny bil. Det blir en "polares" 325ix -85:a Eftersom jag är rätt så ny innom bmw kretsen så undrar jag om ni vet några nackdelar/fördelar om denna bil. Självklart vet jag vilken slags bil det är, men som med alla bilar så finns det alltid nackdelar. Bilen är pedantskött och helt fungerande. Alla konkreta svar uppskattas. //Mecca | |
|
Oj, nu är jag trött. Det är en 89:a och INTE en 85:a Om någon admin ser detta så kan ni byta ut topic. //Mecca |
|
|
Min ix börja krångla med fyrhjulsdriften.. så att tänka på att är att det är mindre saker som kan gå sönder på en 2-hjuldriven bil. Om du tänker börja trimma så håller inte drivlinan så långt.. skicket har iofs stor roll. För oss som inte är så vana vid ratten då kan jag avslöja att det går förbannat mycket fortare på brädden än det gör med vanlig bakhjulsdrift.. fortare =roligare= svårare =).. (det är någon lamell diff har jag för mig) .. 4-hjulsdriften stjäl en del effekt.. men du har mycket mer gerpp.. /Strengbohm Free your mind, E30 Man vet att man lever när man varvar ur 5:ans växel! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.