|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
Fronten, mm är handknackade i plåt av Henrik Forsman, för er ej insatta så är han mannnen bakom bilarna i "Gone in 60 seconds" |
|
teamchameleont |
jaha?? okej... jag skall själv köra med över trettio element enbart Digital Designs, sen tio skärmar, över fem tusen watt... dator, GPS,digital mott, video, DVD, ja oj då, nu blev det mycket, men inte ens hälften av vad jag skall ha i... |
| Haha, okej låter bra det. | |
teamchameleont |
ha ha?? förklara dig va du menar.. jag tog det som ett nedvärderande "haha" det hoppas jag inte det är. |
|
Ungefär lika nervärderande som ditt "jaha??" Jag svarade inte på ditt inlägg utan ville bara berätta allmänt om vad som gjorts i ljudväg och karroseri. MVH |
|
teamchameleont |
då ber jag om ursäkt, inte meningen att göra på det viset.. jag berättade också enbart vad som skall i. o det kändes lite halvskumt efter ditt inlägg, förlåt mig, no hard feelings?? men kontentan är att jag hade gärna pratat med med dig, för att det finns saker som du kanske har stött på redan som jag kan få hjälp med. har du msn?? |
|
bromspapper snart eller? Är på gång att införskaffa mej en E32 750 igen som jag ska göra iordning från grunden för att kunna plocka ur lite mer kräm ur den så då vore d ju väldigt väldigt enkelt att bara chippa å vipps ha 70 hk extra:):) Nu till dem "vanliga" chippen som alla andra producerar som ger upp till 15 hk i absolut bästa fall:), inte kan väl dem bli nån större påfrestning för motorn så det börjar gå sönder motorkomponenter för den sakens skull? Nån som har tips på vad man mer kan göra/byta i motorn som bidrar till lägre soppaförbrukning förutom byta kolvringar och slipa ventiler å byta tätningar så dem blir riktigt täta? |
|
teamchameleont |
robban K. skicka mig en msn adress ås kan vi snacka lite däröver.. |
Paap Reeder |
... Robban tänk på värmeproblemen i M70:ian! Redan som original är det problems med värmen i det tighta motorutrymmet. Tar du ofta ut dom 300 hp - typ på konbanan eller eljest i testosteronstinna trafiksituationer - blir det tjafs med grenrören (4-6 + 9-12)och sannolikt även med ringarna. Tänk på hur mycket mera värme + 25 hk eller + 70 hk genererar. Varmt som helskotta blir det! Visst ... man kan köra så man bara utnyttjar 128 hk av de 370 ... men vem kör så? MVH /// Paap R |
sundberg |
hej. menar ni att det finns flera olika styrsytem som passar till M70 motorn? Som jag förstått det så är det endast Autronic SM4 som passar perfekt och man endast behöver en ECU och med Haltechen måste du samköra 2 st? MVH Conny |
teamchameleont |
men nu är det så att motorn ligger över 300 från bröjan. det borde veta med en exakt likadan. sen så vet du inte vad jag har gjort o inte gjort. så jag tycker inte du borde uttala dig om du inte själv är proggare. jag vet vad jag har fått ut, o det är ganska stor skillnad. |
| Skall bli kul att se ditt spännande bygge. Hoppas inte det blir som din mailadress bara... ;) | |
teamchameleont |
va?? vadå min mailadress?? |
| xxxx@futuredreams.xx ;) | |
|
teamchameleont- "jag vet vad jag har fått ut, o det är ganska stor skillnad". Vad har du gjort då, och hur vet du hur mycket du har fått ut? Du måste ju ha bänkat den då eller? Antar du vad du har fått ut för att det känns så? DANNE Min bil: Länk |
|
teamchameleont |
ja WD40 vart går din länk, o nej jag har inte bänkat fortfarande, ni hade märkt det, men jag vet väl skillnaden i bilen?? |
|
teamchameleont- Vad menar du: "men jag vet väl skillnaden i bilen??"? Menar du att du känner skillnaden i bilen eller att du vet vad du har bytt? DANNE Min bil: Länk |
|
teamchameleont |
känner en grym skillnad, |
|
30 DD element inte illa vart ska du sätta alla dom och vad blir det för grejer? och framför allt vilken bank har du rånat? så jag inte tar samma nu när jag åxå ska börja bygga..(dd åxå) |
|
|
Länk 337hk ;) nu börjar det bli lönt... *obs ironi* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.