|
Sida 9 av 10
|
|
|---|---|
|
Jag är intresserad av den läppen.Frågan är bara om det kommer att funka med PSS9or på lägsta läge? Dime M Länk |
|
|
Den lär fungera, då många på e46fanatics kör med PSS9or samt med någon form av läpp. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Jag hade ACS PSS9:or på min M3:a tidigare. Dom sänker inte så himla mycket enligt mig men kör man med KW som jag gör nu så kan det bli lite väl lågt ;) MVH Patrik |
|
|
Razvan: Jag avvaktar lite,vill se först hur det kommer att se ut med coilovers på.Förresten har fått ett pris på PSS9or från USA.Tror du att du kan ge mig samma eller bättre pris än dom?Ska jag maila priset till dig? riskok:Har sett dina PSS9or på börsen.Annonsen är borta så jag antar att de åxo är borta.Eller? MVH/Dime |
|
|
Yes dom är sålda. Ska du ha en nice och låg bil så kör du med KW vill du ha en snabb bil runt banan så kör du med PSS9:or MVH Patrik |
|
|
Dime Vad har du fått för pris på PSS9 inkl frakt? Vi kan försöka göra ett bättre pris :) Mvh www.stylabilen.se |
|
| Razvan:Du har mail | |
|
Dime Det priset skall jag nog försöka slå :) Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Razaavan: Gäller gruppköpet även alu och kolfiber-pedalerna? |
|
|
Ja, det gör det. Kolla på vår hemsida och följ länken Mvh |
|
|
Oki, ser nu. Men enligt vad jag ser på bilderna är det inga äkta Hamann och ACS pedaler, utan kopior. Stämmer det? |
|
|
Sista dagen imorgon. Det är kopior ja. |
|
|
OK, men nu fasen ska jag vara med!:-) Jag vill ha dubbelt sett med kolfiber/silver till X5 + 2 till ratten. Kan du få fram pris på 4,8IS fronten oxå (som jag frågade om tidigare) och titan grill til X5an före facelift så hade det varit fint att ta samtdigt. Hur beställer jag detta då? Ska du ta det jag sagt här, mail eller nån annan stans? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Maila please :) www.stylabilen.se |
|
|
Döne Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
| Är sista beställningsdag 6:e mars? | |
|
Ja, vi har förlängt det lite Mvh www.stylabilen.se |
|
| När är beräknad leverans? Någon fraktkostnad? | |
|
??? |
|
|
Hej Vänligen skicka ett mail. Vad vill du ha fraktkostnad på? Mvh www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.