|
Sida 8 av 10
|
|
|---|---|
|
Grubbe Yes, dina är skickade :) www.stylabilen.se |
|
|
e34briliant Dina är också skickade :) www.stylabilen.se |
|
|
Hur går det för mina som jag beställde då? Du skrev att du inte fått nån beställning av mig igår, jag mailade en kopia samt skrev ytterligare ett mail men får inget svar av dig! Du har redan fått betalning av mig för ett par också. Mvh Fredde |
|
|
Debren Jag skrev på din Power Post att dessa skulle skickas idag, har du inte fått meddelandet? Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Razvan: Nej, det medelandet har jag inte fått konstigt nog. Men tack så mycket. Tråktigt att det blev struligt men skönt att det är löst. Mvh Fredde |
|
Grubbe |
Razvan: Paketet kom fram som planerat. Tack så mycket för detta gruppköpet! Det var verkligen bra reklam för din firma, jag tvekar inte att höra av mig igen om jag vill ha något. Återigen, tack för snabb och bra service med snabba uppdateringar. :) |
|
Hej Razvan! Jag beställde ett och ett halvt par :) Jag minns inte riktigt hur mycket det skulle kosta. Keep up the good work! |
|
| Fick mina igår! Fan va fint d blev på den nylackade huven! Tack Razvan!! | |
|
Trevligt att de flesta blev nöjda och glada. Jag tackar också för gruppköpet :) www.stylabilen.se |
|
|
Ingen över till en stackars X5a då?... Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse Nej, inte än. Ett gruppköp till av kolfiberdelar kommer snart Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Ännu en nöjd kund här ;) //Roffa |
|
|
Hej Razvan, hade du skickat mina ? Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Bimmer Seb Yes, du borde få dessa när som :) Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Nu har de kommit :-) Fina: Länk Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Nu har jag startat ett gruppköp till av kolfiberdelar. Spoilers, emblem etc Länk Emblemen har dock blivit lite dyrare :( Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Hej ACS läppen till M3,är den org eller kopia? Dime M Länk |
|
|
Det är en kopia. Original kostar runt 1000 Euro har jag för mig... Mvh www.stylabilen.se |
|
| Oj, jag som trodde det var olagligt att marknadsföra/sälja piratkopior. | |
|
Är det även olagligt när man skriver ACS-Style? Någon som vet? Mvh www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.