|
Sida 7 av 10
|
|
|---|---|
|
Jo, men det är fortfarande inte samma produkt. Här köpte vi Äkta Kolfiber, medan produkten från Bimmian är :"NEW DYNAMIC CARBON FIBER: looks just like real carbon fiber" Säkert en bra produkt, men det var inte vad Riskok frågade efter i början av tråden. :) Mvh www.stylabilen.se |
|
| Hehe Razvan det funkar inte så.Vi fick vänta så länge på grejerna.Nu får du vänta med att vi betalar... | |
| Skojar bara.Betalt och klart. :) | |
|
Betalt och klart även här. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Dime, varför plåtar man sin ögonsten på tippen ? Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Som sakt det skall vara äkta saker. www.truecarbon.se MVH Patrik |
|
|
Riskok. ÅF för Vorsteiner, nice :) Mvh Razvan www.stylabilen.se |
|
| Okej sorry missuppfattning riktigt skulle det vara *duh*, är det någon skillnad må tro? | |
| Har fått mina idag ! mycket snygga | |
|
Fantastiska Z4:an: Klart det är skillnad. Dom där du länkade till är säkert bara i plast målad med kolfiberlook. På långt håll = ingen skillnad. på nära håll = ganska stor skillnad. Ska man köpa fejk kan man ju lika gärna gå på klistermärken direkt... |
|
|
Razvan Terme: Yes hojta till om du söker något skoj :) Bättre att köpa sakerna ihop blir alltid billigare då. MVH Patrik |
|
|
Riskok Kolla dina mail :) Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Dime :) Hoppas de blir fina på bilen, kanske inte like snygga som dina Rezax men :) www.stylabilen.se |
|
|
Razvan Terme: Ingen mail än. Skicka till info@truecarbon.se MVH Patrik |
|
|
Har du skickat mina Razvan ? Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Bimmer Seb Nej, jag hade inte din adress, sorry. De ligger här på bordet i alla fall :) Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Mailade min adress. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Hej igen. Det finns tydligen några personer till som vill ha emblem. Jag kan kanske ordna ett gruppköp till, det blir ifs inte samma pris. Mvh www.stylabilen.se |
|
Grubbe |
Razvan: Har du skickat mina ännu? :) |
| Razvan: Är mina skickade? jag mailade dig från "m_civcic@hotmail.com" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.