|
Sida 6 av 10
|
|
|---|---|
|
Triss Jag måste ta de här emblemen på företaget, jag betalar tull/moms med företagets pengar osv :) Du kan beställa andra varor och betala samtidigt, det är helt ok Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Nu har jag äntligen fått paketet. Bild: Länk De ser rätt bra ut :) Betalning sker i förskott på vårt bankgiro. (5735-3161) Total kostnad för ett par: 440:- (SEK) (270:- emblem, frakt USA, frakt inom Sverige , tull/moms) Ifall Ni har beställt 2 par är kostnaden 770:- (SEK) Vid betalning vänligen ange som referens: Namn/Efternamn, kolfiber, bilmodell Ex: 440 SEK, Razvan Terme, kolfiber, E46 Sedan Vid eventuella frågor vänligen kontakta mig. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Betalt och klart... MVH Patrik |
|
|
Riskok Gracias :) Jag skickar ut dessa imorgon. Mvh www.stylabilen.se |
|
| Betalt o klart här med! | |
|
Stort tack till alla som beställt. Hoppas ni blir nöjda med produkten. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Japp.. betalt och klart! Ser fram emot att få paketet i brevlådan snart...=) Mvh Fredde |
|
| Här var det också betalt =) | |
Grubbe |
Betalt och klart. :) |
Grubbe |
Min bank säger dock att tidigaste betaldatum för mig är den 30:e, jag antar att det har med helgen att göra... :) |
Grubbe |
Btw. Jag tog två par till M3 e46 om det gick bra? (jag vet med mig att jag bara hade beställt ett par, men en polare blev sugen och jag såg att du hade beställt några extra par såatt), om det är okej? Jag har satt upp 770:- på betalningen iaf. //Erik |
|
Jag beställer lite fler grejor efter helgen så då betalar jag dessa samtidigt. Keep up the good work! |
|
|
Blir det nåt över till en X5a? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse Jag vet inte än så länge, jag har inte hunnit prata med alla som har beställt. Men ifall det blir något över kontaktar jag dig omgående Mvh www.stylabilen.se |
|
Grubbe |
Razva: Är det ok att jag plockar två par? |
|
Grubbe. Jag vet mer när alla som har beställt har fått sina utskickade. Vissa har kanske tom ångrat sig :) I värsta fall så får jag offra mina. Mvh www.stylabilen.se |
|
Grubbe |
Du gör som du själv vill och tycker. Ge mig bara ett besked innan natten mot måndag så att jag vet vilket belopp jag skall fylla i då transaktionen går igenom. :) |
| Jag föredrar nog hellre Länk det är billigare, i ett set får du till ratten, fronten,baken, fälgarna och sidorna. Plus att du kan välja nästan vilken färg du vill allt ifrån trä - guld...för $20 eller två set för $30 frakten är gratis... | |
| oj nu utgick jag från priserna på en z4 billigare för er =) | |
| Nej fel av mig igen haha samma pris | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.