|
Sida 5 av 10
|
|
|---|---|
|
Hej Dessa skall komma någon gång i nästa vecka, kan tyvärr inte ge exakt besked vilken dag, men jag hoppas på torsdag. Blir det bra om folk som har beställt skicka ett vaderat kuvert (med returfrakt) samt pengar inuti och jag skickar emblemen i samma kuvert? Litar man på att posten inte tar pengarna? Annars få Ni betala i förskott eller något. Mvh Min bil: Länk |
|
|
Funkar kanon MVH Patrik |
|
|
Jag vill också ha! Blir det nån mer beställning? Hur beställer jag då? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
Grubbe |
Det låter som en bra lösning Razvan. //Erik |
|
Hur mycket blir det och vart skall jag skicka pengarna? Mvh Fredde |
|
|
Jag måste först tulla varorna, sen vet jag hur mkt allt kostar :) Vill inte lägga på extra mkt betalt. Mvh Razvan |
|
|
nån som vet var de finns att köpa desa emblem som man kan sätta på ratten? // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Inget nytt? |
|
|
Jag väntar spänt på paketet... Skickades från USA den 17e med UPS, den borde komma när som.. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Razvan Terme: Gud så gött :) |
|
Grubbe |
Great! Jag får precis strax hem bilen från lacken och då blir det fint med dom nya emblemen! :D |
|
Blir inget köp av emblem till fälgar och ratt? // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Är det någon skilland på dessa och de du tar hem ? Här får man hela kittet ! De skickar inte till Sverige men det kan man nog ordna om man tar kontakt med dem skönt slippa tullavgiften med. Länk Länk |
|
|
Prövar för 3 gången. Jag vill oxå ha detta till min X5a, men hur beställer jag? Verkar som om det redan gått en beställning här, men skal det beställas mer? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse Det skall beställas mer i mitten på februari. Jag har dock beställt några extra och kommer att kontakta dig ifall det blir några över Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Kanon! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Flayer Det är inte riktigt samma produkt. Där får du endast klistermärken (carbonecken) som du monterar på dina nuvarande emblem. Jag vet inte hur kvalitén är, den är säkert väldigt bra. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Ok klistermärken är nog ingen höjdare direkt. Länk |
|
|
Klistermärken känns tattigt!! Min förra pärla :-) Länk |
|
|
Razvan, om man köper andra grejor av er samtidigt, kan man betala det tillsammans eller står du bara som förmedlare och inte vill blanda in företaget i den här affären? Keep up the good work! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.