|
Sida 4 av 10
|
|
|---|---|
|
Razvan, du har kvar mitt mail va? Mvh Robin Ansin |
|
|
Ja, jag fick dina mail :) Mvh Min bil: Länk |
|
Grubbe |
Razvan: Hur många beställningar har du fått in? :) |
|
Ett tiotal :) The carbon forum :) Undrar om någon på zatzy hade hakat på..man vågar inte annonsera där riktigt...vet inte ens om man får göra det :) Min bil: Länk |
|
Grubbe |
Razvan: Jag vet inte heller om man får annonsera där ska jag vara ärlig. Risken finns dock att det är många som beställer som inte löser ut dem senare. Nu snackar jag skit om Zatzy då jag skriver på Autopower. Förra veckan snackade jag skit om Autopower då jag skrev på Zatzy. Jag måste vara dubbelmoralens väktare no.1 :D |
|
Känner på mig att det blir mkt kolfiber på Elmia (?) :) i år Grubbe Hur går det med projektet? Hur mkt har du kvar? Behöver du nåt från Vorsteiner? ;) Min bil: Länk |
|
| har inte kunnat mäta på min m3e30 :( nån som vet storleken? för ja vill ha kolfiber emblem! | |
Grubbe |
Razvan: Det går bara bra! Bilen står hos lackeraren i denna stund! :) Jag ska åka dit imorgon på morgonen och ha halvtids-sammanträde och plåta lite bilder och grejja på lite. Ang. Vortsteiner så har jag nästan köpt allt jag behöver till den, tyvärr. Det var synd att du inte frågade lite tidigare! Dock kommer jag att behöva tidernas deal på lite schyssta stereogrejjor nu framöver. Jag håller på att luska runt lite på vad jag ska köra med för märken så jag är öppen för förslag. Bygget kommer att bli brutalt men ändå cleant och stilfullt. Så om du har några tips på lite schyssta basar och slutsteg så får du mer än gärna maila mig så snackar vi vidare! :) |
|
För er kära medlammar som kör 5'or så kan jag meddela att huv emblem 82mm passar även e39 och att det "bör" vara samma infästning bak men ej exakt samma diameter (78 orginal e39 & 74 på e46). Så grannt de ska bli... Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Grubbe, kör JBL basar och Phoenix Gold slutsteg, exellent kvalite och kanon ljud. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Hej Antar att du sett dessa: Länk Snygg med JL audio :) Länk Länk Hittar du något som du vill ha kan du väl maila :) Kan ordna de flesta märken till OK priser tror jag. Mvh Min bil: Länk |
|
|
Vi har förlängt det tom måndag kl 15,00 ifall det är någon mer som vill haka på gruppköpet. Mvh Min bil: Länk |
|
|
Gött nyårs present då kanske? :) MVH Patrik |
|
|
Jag gissar på totalt minst 20 på AP forumet... Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Jag vill oxå ha! Vem mailar jag? Passar dom perfekt på X5a facelift eller? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Har mailat dig Razvan.. Mvh Fredde |
|
|
Något nytt? |
|
Grubbe |
Razvan har ju jul-semester nu. Han lär hålla oss uppdaterade då han återkommer på jobbet. :) |
|
HAn mejla och sa att leveransen skulle ske i mitten i januari... frågade det i mejlet när jag beställde :-) Min förra pärla :-) Länk |
|
|
Inget nytt Razvan? MVH Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.