|
Sida 3 av 10
|
|
|---|---|
Grubbe |
riskok: Haha... Den lilla blåsgrejjen ja. :D Nu är det inte länge kvar innan jag ska åka och kolla på mitt rally-arv. |
|
Passar dom ej e36 touring? MvH Bmw 4-ever |
|
| Satan nu glömde ja och mäta mina idag!!nån som har koll på diametern på en m3e30?? | |
|
Vad är skillnaden på :Real Black Carbon Real Black/Silver Carbon finns det bilder på dom olika? |
|
|
Razvan, jag köper gärna ett par emblem också. |
|
|
Detta är ju ett måste...vill ha 2 till min E39 //Sibbe |
|
|
Blev så begaistrad att jag missade att de bara va look till e39 :-(, vad är det som gör att e46 ej passar e39, nån som vet ? //Sibbe |
|
|
Känns som man pratar med sig själv :-), jag har mätt emblemen det är 82mm fram och 78 bak, men om nu infästningen är samma så kommer man aldrig att märka skillnad. Så det enda som är kvar att utreda är om de sitter fast på samma sätt ? Mvh //Sibbe |
|
| men ja har till fredag på mig så kan ja mäta i morgon iaf | |
|
Hej Kan jag be att alla som vill ha emblem mailar in detta, för att det är svårt att ta det från forumet när det gäller olika nick names :) Skall även kolla ifall jag hittar bilder med de 2 olika modellerna Mvh Min bil: Länk |
|
|
En bild förresten: Länk Länk Sjukt snyggt :) Min bil: Länk |
|
|
Ja bilder på dom olika modellerna vore kanon, ska också beställa men avvaktar med att maila dig innan jag sett vilken modell jag vill ha =) //Roffa |
|
|
Läste precis på forumet i USA att silver inte finns än :) Men jag har mailat för säkerhets skull Kul att vi är några stycken som skall köpa dessa... Min bil: Länk |
|
|
Förresten. Priset 270:- är för ett PAR. Dessa går år rätt bra. Bra initiativ Riskok & Grubbe Mvh Min bil: Länk |
|
|
Har mailat en beställning åt dig Razvan. //Roffa |
|
|
En lite fråga ..ja 2 då.. Såg i annonsen att dom kostar 270:- + 150:-(frakt o tull) Gäller detta även vid gruppköp? Finns till E39? mvh Göran |
|
|
Hej Ja det är samma pris vid gruppköp, det är vad jag köper in dessa för. Säljer jag dessa billigare går jag med förlust, och det kan jag tyvärr inte göra. Det här priset kommer endast att gälla den här gången, sedan kommer det att höjas med någon hundring. Det finns kolfiberlook till E39 BMW Roffa. Tackar :) Min bil: Länk |
|
| Någon vänlig själ som råkar veta vilekn diameter emblemen på M-roadster har ? Emblemet på bakluckan på M:en är ju lite speciellt... | |
| Razvan: Du har mail..... | |
|
Gracias :) 1/10 av forumet kommer att ha kolfiberemblem juh :) Mvh Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.