|
Sida 10 av 10
|
|
|---|---|
|
Hoppar in o frågar dig Razvan: har du fått min beställning från m_civcic@hotmail.com? Och när skickas alla grejer? |
|
|
Hej Yes, du finns med på listan. Jag har beställt varorna, nu väntar jag på bekräftelse från min leverantör. Mvh |
|
| Låter bra :) | |
|
Razvan Terme: Har du någon ny info angående emblemena ? Tänkte då på när ungefär man skulle få dom ? 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Är det nån som vill ha emblem till E46 så har jag ett par nya till salu på powerbörsen. De är köpta av stylabilen.se Mvh Fredde |
|
|
Hallo? När blir dm här skickat ut? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hello Bara mina emblem som flagnar eller? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Nej mina fälg emblem ser för taskiga ut nu efter ett antal tvättar. Det är OEM emblem som de har klistrat på "kolfiberlook" märken ovanpå. |
|
|
Ajdå. Har pratat med Stylabilen om det, men det var länge sen nu. Har inte hört nåt mer på lång tid.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Har alla problem med emblemen? Nu är bägge körda för mig.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.