|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
farsan hade en NGL*** men det var en volvo 745gl. någon som ägde OTA592 före mig och skroten? den hamnade där efter stöld och slakt så skyll inte på mig skyll på stockholmaren som inte kunde skilja på mitt och ditt. nu äger jag: EPA*** - svart e36 compact 316i -99 har hyfsad koll på tidigare ägare och har såvitt jag förstått varit ägd av fyra olika jönköpingsbor, men det vore trevligt att höra lite mer från tidigare ägare. gillar för övrigt tråden starkt även om den inte gett jättemycket resultat än så länge. |
|
|
Tror detta snarare belyser hur liten det aktiva Autopower klientelet är. Av de tre tidigare BMWs jag haft har inga av dem nått fram till någon aktiv AP medlem. Kanske ett tecken på att BMW blir allt mindre ett entusiastmärke hos det stora flertalet? :-) |
|
| Ja visst är det så Kristoffer, bmw är inget entusiastmärke. Snackar vi alfa romeo snackar vi entusiastmärke! | |
|
Komma hit och påstå att inte BMW är ett entusiastmärke! ;-) Hmmm, men är det inte mera ägarna själva som avgör nivån av entusiasm än själva märket? Man kan ju entusiastiskt vårda en gammal Renault eller Toyota också. Men visst, om man gör en mätning där man mäter hur stor andel av alla Alfa Romeo bilar i Sverige som är entusiastiskt vårdarde så skulle de säkert "vinna" i jämförelse med tex BMW. Däremot finns det sannolikt flera BMW entusiaster jämfört med Alfa Romeo entuisaster mätt i antal? |
|
Ekin |
Skulle va kul att veta vem som har haft min eller om nån har sett den! Lär ha rullat nånstans i Norrland. 325IX E30 -88, 4d, Diamantsvart, röd läderinredning. reg.nr.NKC-793 |
|
Gör ett försök i alla fall, har en bil jag är nyfiken på vad den tog vägen; AHR46*, lazurblau Bmw 525i Touring-92 som hamnade på Västerbottens bildemontering förra vintern. Den gick i familjen mellan 1996 och 2006 om jag inte minns fel och hade gått 30.000mil när den såldes och var riktigt frisk. Såldes till västerbotten men jag såg den på Blocket senare med 33.000mil på mätaren, sedan skrotades den kort därefter. Någon som vet vad som hände? :) //Bjersér BMW - over 200 (s)miles/hour |
|
|
Jag bidrar till tråden. BMW 535i -92, grå SDG *** rullar just nu i gbg :) |
|
|
Är det någon som vet något om en röd BMW 325 i coupe 1994, reg nr. KDO955? |
|
|
Martin, det är jag som har M3an som du ägde rbr 06*. Den går fortfarande bra utan några större reparationer. |
|
| Jag testar med en till XAX ***. BMW 325 E90 06. | |
|
Någon som har TRPxxx 750il-89 628csi |
|
|
Jag får väl prova också, risken fnns bara att en del är till skrot :) FAO*** 318 -87 ERM*** 518 -87 OEL*** 320iT -89 RGY*** 520iT -96 -- Dessa är i min ägo nu, men nån kanske letar efter dom AMM*** 520i -95 BDL*** 525iaT -94 -- Markus |
|
|
Gör ett försök jag med. PGK*** 325iA -92 M-Grå mettalic |
|
|
Plötsligt så mindes jag reg. nr LOU*** tillhörande en BMW E21 318i som min far köpte ny 1983. Letade på vägverket och bilen verkar vara i liv fortfarande. Är det någon här som har bilen så hör gärna av dig. Det vore kul att få reda på vad som hänt den bilen. mvh/ Anders |
|
|
Testar min gamla E90 330iM 2005: ARO XXX |
|
|
Kollar min gamla 330Ci SBA XXX och min nuvarande 325:a GCB XXX Cabben vet jag finns på forumet:) |
|
|
TNGxxx Bmw M3 cab SMG -02 SHTxxx Bmw M3 Coupe -01 som tydligen blev exporterad! SUJxxx 320i -02 RFAxxx skrotad:( SBAxxx 316 -01 |
|
|
Måste prova jag med HKB 594 Länk |
|
|
testar med min gamla svensksålda, avusblåa M3 -94. PPB3** /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.