|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
TZB 1** 328i -95/-96 Svart limo, M-replika __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
|
intressant tråd! OWS*** 525-89 OLA*** 525-89 OTG*** 535-88 |
|
|
... men, ger den något resultat? DANNE Min bil: Länk |
|
|
SNM*** 325i E36 Individual. Rosa-lila. |
|
|
Tcx### 318i som finns på forumet iaf för ett tag sen :-) Mpower |
|
|
535i -90 PJL*** Diamantsvart, grått elsportskinn"Voll" + M5 optik snyft ´saknar´ Ska finnas i Östra Ljungby, Skåne..... |
|
|
BMW 325i Coupé - 93. Mauritius-blå. Reg. nr. PEK-*** En kille från Göteborg köpte den, men jag vart nyfiken och kollade hur många ägare det nu var på bilen och det visade sig att han i sin tur nu sålt bilen vidare. Saknade bilen så fort den försvann från parkeringen. |
|
|
NJO ***, 320iK -88, diamantsvartmetallic PRF ***, 320iA Coupe -93, mauritiusblå med grått skinn RXB ***, 530iA -95, technoviolett, svart skinn, 18" TNO ***, 320 -02, titansilver, AC Schnitzer front, angeleyes, 18" BBS RSII TKC ***, 525 -02, titansilver, M-sport paket, grått skinn NBC ***, 518 E28 -88, diamantsvart |
|
|
hmm, kan ju va kul o se om nån här på forumet ägt min 325:a ; RGO XXX diamantschwarzmetallic, någon? |
|
|
Håller med!=) Nån här som äger nån av mina gamla bilar just nu?? REM*** Svart M3 Cab 94a! EGB*** Blå 325 93a! ??? |
|
|
MWC *** BMW 325i sedan. -92 alpinvit. NDR *** BMW 318i -88 zinobehrot. ___ E36 325i "CSL" E30 318i "VBE"- Vinterbil-ED |
|
| Denna tråd verkar ge noll resultat.. | |
|
Då är det väl knappt lönt att jag försöker med: ;-) ELX *** M3 Coupe´ Dakargul ? |
|
|
polarnas bmw's då! några med lite fler ägare! PTR *** lilablå 316i compact! -94 SCF *** vinröd 328i coupe -95 grått skinn, automat! någon som känner sig träffad? |
|
|
Det klart att tråden ger resultat! Nu när man vet att en sån här tråd finns är det ju helt enkelt bara att söka på de tre första bokstäverna i den sökta bilens reg-nummer! Har någon skrivit dessa tre bokstäver kommer ju sökfunktionen att hitta denna tråd! |
|
|
PBX XXX-> dakargul 328 -98 Coupé E36 //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Testar jag också: RPC *** stålblå 323 Ci -00 TMG *** stålgrå M3 -02 |
|
| Jag har en bmw 325 -88 zennerberöd med vita borbet evo fälgar. som har stått i 6år innan jag köpte den. undrar om det är nån som vet något om den. har reg nr NGL 614? sitter alpina steg och dls paket iden. tack för svar :) | |
|
Någon som haft dessa i sin ägo? m3 cabrio -97, RNX+++ 325i limo -92, USS+++ |
|
|
Måste prova jag med. 325i limo -92, GHY*** Diamantsvart. Skall gå i Norrköping. /Scnitzermann |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.