|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Det hade varit jävligt skoj och se om det är några här på forumet som äger ens föredetta BMW'n. Jag gör försök med några BMW 520i-89 med de första tre bokstäverna ur reg.nr OOF *** BMW 316i-90 KDY *** Eller BMW 320i-92 GSG *** Hoppas någon här åtminstone ägde en av dem som jag drog upp här, hade varit intressant och vetat hur de mår nu:) ------ Länk | |
| En mycket trevlig idé. Det borde väl inte vara omöjligt att starta ett register på det vis som du skriver? Maila "ledningen"! | |
|
Lustigt, jag fick ett mail för några dagar sedan av en tidigare ägare till min E30. Riktigt kul! E30 325i -88 (Sover gott i garaget) NAE921 Bra initiativ! /Klaus |
|
|
Grodan: Är OOF:en du hade månne silverfärgad och automat? Är den det så är det nog den bil min far hade för ett antal år sedan. Jag kan väl ställa samma fråga då. Någon som ägt en BMW 323i -85 med ASL som första bokstäver? Pärlan: Länk |
|
|
Carl L// Den jag hade var är svart manuell 520 med storadatorn, trophy sportratt, TSW Hockenheim fälgar etc För några år sedan ringde en kille och frågade mig om den 316 som jag hade en gång i tiden. Han skulle köpa den och ville veta vad bilen hade varit med om när jag ägde den. Det är alltid trevligt och hjälpa fok:) ------ Länk |
|
|
Kul idé! Alltid roligt att komma i kontakt med tidigare ägare eller nuvarande ägare av sina tidigare bilar. Några bilar som man har minnen av: KOB *** 528i -96 Blå, grått läder TDK *** Z3 3.0i -02 Coupé silvermetallic ALZ *** 523i Touring, Estorilblå individualutrustad EYW *** 325i -89, Royalblå med rost PDR *** 520i -95, Oxfordgrön med creméläder, executivepaket NXE *** 730i -88, Blåmetallic med gråttläder Någon? /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
viobebe |
Det var på detta sättet jag kom i kontakt med ägaren till min gamla M3 E30 -87, jag fick i alla fall se den igen efter 11år sen jag hade sålt den, följande bilar skulle vara intressant och veta om ägarna till dem hänger här GRD XXX BMW 525i 1991 Granitsilber met RYD XXX BMW 318i 1997 Calypsorot met MZM XXX BMW 528i 1987 Royalblau met |
viobebe |
ops glömde denna: JOF XXX 325i Cabrio 1987 Diamantschwartz met |
| Jag söker denna bil: SZDxxx som är en BMW 320-02... | |
|
Ja jag kollar gärna var min gamla bil kan finnas nu. CJL XXX - 325 cab, 92:a, diamantsvart, svart skinn |
|
| En 325 coupé från -92 med automat och ljusgrått skinn? Reg nr BMB *** ? | |
|
NDP*** Cirrusblau 320iK -88 PJW*** Maledivenblau 525iA -93 ALT*** Oxfordgrün 740iA -95 Något som låter bekant? :) Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Kul tråd, lämnar bidrag jag med: JOA *** 318ti -96 Bostongrön met. CAB *** 318 -97 Blå. RSX *** 323ci -00 Svart. 323ci tror jag har levt ett hårt liv efter mig, har haft en heldel ägare och vandrat genom landet... Keep Your Distance! |
|
samke |
CRU *** 525ia-1995 alpinvit |
|
Bostongrön E36 323 Ci -97 COU XXX Titansilver E46 328 -98 AGF XXX 330 Ci DunkelBlau vet jag vem som äger, och ägaren finns inte på forumet vad jag vet. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Såg genom vv.se att min gamla 735 med manuell vxl, vinrödmetallic (med klarlackssläpp på bakluckan, om det nu inte är åtgärdat?) TDL*** rullar i Göteborg nånstans, nån som känner igen sig? |
|
|
SDT*** Länk Dime M Länk |
|
|
Vet att min förra: RSM*** 540 Touring -96 finns någonstans runt Strängnäs. Någon som vet nåt? DANNE Min bil: Länk |
|
|
rob TDL*** var till salu på blocket för inte så länge sedan. BMW CS #5139 |
|
|
passar på att efterlysa min f.d 735 92a reg. nr CGP*** f finns enligt bilregistet i vellinge, blev har varit avställd i princip sedan dagen jag sålde den, väldigt nyfiken på hur de ligger till med den.. annars har jag rätt bra koll på mina tidigare bilar.. bland annat min förra 750ia 95a JAA*** ägs av "skalman" på detta forum. BMW CS #5139 |
|
|
Tre av mina gamla 320:s rullar omkring här i Västerås. Kul att se dom ca 1 gång i veckan... Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.