AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
543

Tipps på Scoop

Da
16
Danneboy0
325 e36 Coupe -95
325 236 Cabb -95
Tänkte köpa ett scoop till min e36 325 cabb, men vet inte riktigt vad jag ska välja.. Om man ska slå på stort eller bara ta ett diskret.. Bilen är ganska grovt stylad, 19" fälgar o ja allt.. Hade varit tacksam på tips.. Tack på förhand // Danne
Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
Jag skulle köra på ett lite diskret, evo tycker jag är snyggt på e36. RPM hade en M3 e36 med i ett nr av bilsport där ett evo-scoop var påbyggt, enligt mig jättesnyggt. Jag har också funderat på ett scoop, och då skulle det vara evo =)

DTM system och rak 6a ;)
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Borde ha tagit din förfrågan på styklingavdelningen, kanske får bättre hjälp där.

Men vill du verkligen ha ett scoop där? Vilken nytta? Kyla den enorma motorn som sitter i din bil... ? Tänk över det där igen, något fulare än scoop har jag svårt att tänka mig. No hard fellings, bara tänk!
Det fulaste som finns är när dom sätter en sketstor vinge på tex. en volvo 142:a.......kommer den att gå snabbare då å klara kurvorna bättre....nopp
snart är det väl nånn som sätter i en längre gaswire och graderar upp hastighetsmätaren i hopp om snabbare bil :)
Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
Nu var det väl inte direkt nåt tips. Klart alla har olika smak vad gäller styling osv. Om man nu vill ha stora vingar, fälgar, kjolar osv är det upp till var och en. Endel bygger enbart för utseende och andra för aerodynamik.

DTM system och rak 6a ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.