|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
modano |
Öhlins-chassi HR kränghämmare Supersprint avgassystem Powerflexbussningar Brembo 6-kolvs ok med kolfiberskivor DET är nödvändig utrustning!! ;) |
|
Ahhhh... Bästa utrustningen.. *ACC (Utan tvekan ett måste) *DSC (Dööh.. Håll bilen på vägen) *Steptronic (Guud vad snabbt man vänjer sig till att slippa växla!) //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
ACC Fjärrstyrt centrallås. Flåklypa |
|
|
Måste-utrustning beror ganska mycket på vilken bil det är fråga om. Gäller det en bil som t ex Lotus Elise skulle jag nog vilja avvara det mesta, eftersom den låga vikten är A och O. Skulle jag leta en billig vinterbil är det väl bara värme och liknande som är nödvändig utrustning. För en ersättare till min nuvarande bil är ACC, farthållare och skinnklädsel helt oeftergivliga krav. Vid köp av ny bil tvekar jag inte att lägga till följande högst önskvärda utrustning: Navigationssystem Professional Bi-Xenonljus Fällbart/Delbart ryggstöd med Skisack Golvmattor i velour Interiörlister i finslipad aluminium Klimatautomatik Klimatkomfortruta med regnsensor och gröntoning Läderklädsel M-Sportratt med Multifunktionsknappar Sportchassi Sportstolar med ställbart svankstöd Möjligen skulle jag skippa sportchassi för att i stället montera ett eftermarknadskit, t ex Gula Koni med lämpliga fjädrar. |
|
|
Skulle inte köpa en BMW utan: - Läder sportstolar - HiFi paket Det ar dom tva absolut vikitigate extrautrustningarna for mig. Navi, xenon och taklucka ar stora pluss. Men sen ar allt annat bara nice-to-have |
|
|
Med tanke på alla som låg i diket de första dagarna när temperaturen sjönk under noll och det kom lite snö borde DAS funnits med i tillvalslistan på bilen. DAS = Dynamiskt Anti-naturlags-Sladd-system :-) |
|
|
Metallic Skinn Elstolar/speglar med minne ( med den suveräna funktionen att hö spegeln tiltar ner vid back) PDC Klimator Automat Farthållare El rollo Stolsvärme |
|
| En muskelmotor, såsom M40b16 | |
|
Palle83// Men du kör ändå en 316? ;) ------ Länk |
|
| Den är ju helt underbar, speciellt efter bytet till diffklump från en 318 :D ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.