|
|
|
|---|---|
|
En vän säger att det är jämnt mellan de... En annan säger att mercan tar... och en annan tar att bmw:n tar.... vad tror ni? | |
| Farsan har en C230 kompressor och den går så in i h****e. Har ej tävlat med honom men jag tror att det blir grymt jämt, förmodligen drar han mig till en början. | |
|
328 coupé: Men du har en 328, hur går den då? är inte den vild? |
|
| Jo den går bra, skillnaden är att den börjar dra ordentligt på högre varvtal, och drar väl som bäst på 2:an och 3:an, medans Mercan har ett jämt drag från 0 varv, det är en automat också som tydligen inte ska vara något långsammare än manuell enligt tester. | |
Montoya |
Hej jag har för mig att de testet dessa bilar såg det på aftonbladets hemsida för ett bra tag sen det var en kompressor vs Bmw ? och mercan drog bättre från början men men Beemern tog hem segern |
|
Precis vad jag tror också Montoya. PS. Borde inte du vara i Australien och göra de sista finjusteringarna på Williams-bilen nu? |
|
|
Hehe den där var bra.. nää men anledningen att mercan har alltid jämn drag är ju för att den är kompressor laddad..... |
|
Montoya |
328 Coupe Ne eftersom Ferrari ska köra med den gammla bilen så är jag inte orolig men ska försöka göra det surt för Toyoda stallet :) mv hälsningar ska tv4 sända hela loppet ? |
|
Ja hela sänds... Söndag 13:55 - 16:00 Hälsa Ralph S.... Go WILLIAMS... GO BAR.... |
|
|
Bättre att kolla live :) Ska du göra livet surt för toyota så hoppas jag du menar när du varvar dom och inget annat. |
|
snide |
toyota testar väl mest denna säsong, som jag fattat det. tror de kan bli farliga om ett par år... (håller givetvis på williams) |
Mangemannen |
Jag har en slk 230 compressor och den har inte en chans mot min 328 -95 Vet visserligen inte hur det är mot en clk borde inte vara så stor skillnad. // magnus |
|
Jag hoppas att en 328:a tar mercan för att en kompis har en sån och jag har lovat att dra honom efter april, jag vill inte absolut inte förlora!!! Forza BMW |
|
|
Jag hoppas att en 328:a tar mercan för att en kompis har en sån och jag har lovat att dra honom efter april, jag vill absolut inte förlora!!! Forza BMW |
|
323E21terror |
OK, på papperet är 328 cupe från 97= 3 tiondelar snabbare än mercan samt har även högre toppfart av 236km/h. Men sedan är det upp till det andra faktorerna, men går man rätt och slätt på råfakta så drar 328cupe det längsta strået om man anser att en vinst upp till 100km/h samt en högre toppfart är den största njutningen i livet. farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.