|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
COOOOL RIDE!!!!! Finns der resultater af test driving, 0-100km, 0-200km ...?? |
|
| Den komemr produceras ,precis som Hartge H50. | |
| När får vi se alpina trycka ner V10:an i nån av sina modeller och sen slänga dit 2 turbos tror ni? | |
|
Enligt en uppgift kommer nya M3 att ha 4,4 V8 baserad på V10:an. ca 450 hk. Länk bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang |
|
|
Men Hartge är väl tyvärr inte godkänd i Sverige? Går väl inte importera pga motormodifieringen och Hartge inte räknas som ett eget märke? |
|
|
Blir spännande med ett test mellan lovordade Audi RS4 och kommande M3... |
|
| Om man itn eser att M3 3,2 är motormodifierad på Bilprovningen är det itne ett problem. | |
|
Det är ett problem eftersom Hartge inte är en biltillverkare enligt svenkt sett att se det. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Den M3 3,2 som diskuteras här var svensksåld med modifierades hos Hartge i efterhand, utan att det syntes utifrån. | |
|
Det ser jag inga referenser till, varken som topic eller i texten. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Oops, sorry. Menade inte denna, blandade ihop det med den M3 3,2 E36 som diskuterats här tidigare. F.ö. så var denna M3 ingen M3, utan 3-serie, men det kanske var uppenbart. Helt riktigt, en V-10 3-serie från Hartge blir svårt att regga i Sverige. |
|
| Varför tvekarni på att dom stoppat i en M5 motor?? Det gjorde dom ju även på E46 mm... | |
fjamsetramsa |
ful bil... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.