|
|
|
|---|---|
|
Är det bara centrum hålet som behöver svarvas upp på E60 M5 fälgen för att den ska passa på en 523-00 E39?? Tack för all hjälp! /martin ///BMW 4-ever | |
|
..dom ligger med på PowerBörsen under namet *18" BMW Orginal*!! /martin ///BMW 4-ever |
|
| Då är det inte orginal, då skulle dom varit 19" | |
|
Om det är denna annons Länk så är det inte M5-fälgar utan de fälgar som ingår i M-sportpaketet på E60/E61. Mycket snygga. ___ //Ulf |
|
|
Ulf! Jag ursäktar det var M-sportpaket jag menade..men frågan är om det bara är centrumhålet som ska svarvas upp..vilket jag tror men jag vill höra från fler för att vara på den säkra sidan! //Martin ///BMW 4-ever |
|
|
_martin_: M style 135 har ET20 vilket är samma som för E39 så jag är ganska övertygad om att centrumhålet är det enda "hindret". Om du skaffar sådana så är jag mycket nyfiken på lite bilder, har aldrig sett någon E39 med dessa fälgar. ___ //Ulf |
|
| Länk | |
|
Det är väl M5-fälgarna på den bilen? Var mer nyfiken på hur M-sportpaketets fälgar ter sig på en E39. ___ //Ulf |
|
|
släng på en spacer så slipper du svarva upp centrumhålet? no brains, no headache... fingerspitzgefühl! |
|
|
dom är ju hyfsat lika så det blir nog bra ;)!! ///BMW 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.