AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
953

Är inte detta riktigt billigt`?

Visa användare
132
Mr_Beemer
Bmw M535i-85 "Gustav Adolf"
Länk
6 Växlat och 18"-hjul e inte detta en 95a egentligen?
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Ja, visst ær det væl en 95:a, den ær ju reggad 12/94 och om den ær sexvæxlad så måste det ju vara en 95:a...

Mvh Jens
BMW CS # 5080
Scheckheft
Hej
Tvärtom tycker jag, riktigt dyrt med tanke på miltalet. Skicket kan jag inte uttala mig om. Bilen avhandlades på det tyska M5 forumet och ett tips kom att kolla upp bilen noggrann. Detta borde i det här fallet inte vara så svårt då det endast finns en ägare. Skulle bilen kosta runt 10 000 Euro skulle jag nog vara intresserad.

Mvh
Scheckheft
E9:Länk
Det är en -95, mycket riktigt. Men det är inte speciellt billigt. Bilen har varit till salu på samma firma i över ett halvår, och även om skick, utförande och historik verkar vara HELRÄTT, så är det än så länge svårt att få ut 13 000 euro för en "vanlig" M5 som rullat 16 200 mil, även om det är en -95.

Ska man köpa den som investering och inte köra den alls så kan det dock vara ett OK köp. Så länge miltalet inte ökar så går värdet inte heller ned på några år.

Mvh,
Kalle
M5:an: Länk
Visa användare
132
Mr_Beemer
Bmw M535i-85 "Gustav Adolf"
Hmm kan inte varit så lite trött inatt på jobbet när jag kollade den annonsen fick för mig det stog 59t eur men var la bilen ovanför som kostade det....
fjamsetramsa
Snygg iallafall...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.