|
|
|
|---|---|
|
Skall förmodligen köpa en 323 med 325 motor i.... årsmodell 86 är det. Är det nåt å ha? Karossen är i fint skick med 19t på mätaren... nylackad -97. Nåt som är mindre kul med de e30 under -88? Tacksam för svar! Vh! Grabbar som vet vad som gäller, Dom kör bil med Propeller! (BMW) =) | |
parolof |
en icke orginalbil är i mina ögon inte lika mycket värd som en orginal, men är priset rätt så är det väl ok |
Hälge |
Bilen är helt värdelös då den är olaglig att framföra på allmän väg. |
| "Hälge" Beror inte det på om den är typbesiktigad med den motorn eller ej,är den besiktigad och godkänd,vad är det då som är olagligt? | |
|
Kolla noga under bilen, känn efter rost! Min såg bra ut när man tittade på den men sen när ja hissade upp å kollade då blev d ganska mycket svetsjobb.. :( sen så -88 tror jag att d kom nya bättre framlysen, men ja e ej säker. Annars om priset e rätt å att den e bes å godkänd så ska d väl inte vara nå problem? Men kolla igenom bilen ordentligt så du inte åker på nå överraskingar senare.. ///MVH Johan Länk Länk |
|
|
Hälge > Så en DTM-bil är också helt värdelös då den inte får framföras på allmän väg? :-) Bara att registreringsbesikta bilen med den nya motorn (som måste vara i originalutförande). /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.