AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
811

Vad kostar en M3 E30??

ha
379
haidar
M5 3.8 -92
740i -96 Ac Schnitzer
Hej. jag undrar vad en M3 E30 kan kosta???
Från ca 65' till 120'

bm
151
bmw525
525im 24v
stämmer och satsa helre på de icke modifierade exemplaren så mycket orginal som möjligt. och en -90 med den värre motorn kostar mycket flis.

bmw 24v
er
256
eraabos
M3 E30-88
Jag gav 100 för min 88:a som gått väldigit lite ovh är i mycket bra skick.
bm
151
bmw525
525im 24v
passa på att köpa em m3 e30 nu för de kommer att bli rugit eftertraktade som samlar bil om några år. mycket mer än e36 m3.

bmw 24v
Håller med bmw525 jag tror oxå att m3 e30 kommer att stå kvar i pris om inte öka om ett tag eftersom att det är en så speciell modell, kommer nog att bli en samlarbil. Om jag ägde en m3 e30 och gick i bilbytartankar så skulle jag ställa undan den i ngn lada ngn stans och ta fram den ngn gång på sommrarna, skulle nog inte ha hjärta att sälja den.
Wh
138
WhiteBeemer
M3 E36 -94b
323i Touring -97
Jocce.. har du köpt ny? Jag tänkte på 520:n ? när köpte du den? vad fick du ge??

Mmmmm dom i Marabou!?!?!? eller var det M3???
Jag har väl haft den i ca 2-3veckor, fick in den på jobbet och den är i bra skick i lack och sån´t såg jag nu när jag tvättade den, är nybesiktad men det är ett antal bussningar som jag skall byta på den(fattar inte att den gick igenom besiktningen med dom styrlederna)sen får vi se om jag ska ha den kvar eller om den ska säljas,farsan har börjat tjata på mig att han vill ha den,fick ge 15000:-för den vilket jag tycker är bra för den är inte risig.
Wh
138
WhiteBeemer
M3 E36 -94b
323i Touring -97
Jasså... jag funderar på en 525:a eller 735:a jag vet inte riktigt! För nu ser det ut som om man blir kvar på det här stället... fast göransson ska ju sälja sin M5:a så man vet ju inte,, kan ju kanske bli en sån...=) man är ju sugen!

15000 var inte farligt! vad är det för färg på den då? har du fixat dämpar strulet?

Nu är M:en nerslipad så när som på bakluckan och kjolarna och så! Har lite strul med Stolarna men jag å Ante ska väl försöka få fason på det!

Mmmmm dom i Marabou!?!?!? eller var det M3???
Jasså han ska sälja M5:an hur är den bilen då är den fräsch i motor och låda, jag undrar bara för att han gav ju inte mycket för den.

520:n har samma färg som din M3:a men det vågar man väl inte nämna här eftersom att många verkar tro att det är nollvärde i en bil med den färgen.

Jag har inte bytt dämparna på M5:an än jag ska göra det strax innan jag ställer på den..

Haha ja det skulle väl vara bossigast om du köpte en 7:a som du kunde glida i.
Mera tips...

Länk

oo=00=oo
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.