|
|
|
|---|---|
|
hej alla glada har ett (litet) problem med min navi har försvunnit helt på tv går ej att välja navigation har testat med kompisens navi i min funkar inte då heller medans min funkar i hans bil så själva navin kan det ju inte vara någon som har förslag VÄLLDIGT Tacksam för svar har sökt på sök funktionen om det är någon annan med samma problem men kan ej hitta det vad ska man göra????? bmw730 95a | |
| Lös/skadad kabel bakom monitor eller i bagaget? Har du provat att koppla loss batteriet under ca 10 min? | |
|
ja batteriet har jag haft bortkopplat men ingen skillnad har även kollat alla kablar bak på navi enheten inget löst där heller kan det möjligen va så att det är någon liten kabel som e loss bakom monitorn kan det då bli så att bara navi/gps förvinner men allt annat e kvar ?? tacksam för svar |
|
|
en sak till är att om man tittar på navi enheten så lyser lampan för cd in hela tiden medans lampan vid ON blinkar 3 korta blink sedan svart i ca3sek senn 3 blink igen osv kan det va nogon slags fel indikering?? |
|
| Kolla kablaget bakom monitorn + alla säkringar | |
|
alla säkringar är hela det är väll bara att demontera monitorn o kolla där bakóm sista chansen |
|
| hmm det var videomodulen som det var fel på | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.