|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag skulle kunna tänka mig att ha SVIN1 |
|
| MOG1 skulle jag vilja ha...hehe skojjar bara. Men "Ringen" vore tufft men är redan upptaget (syftar på Nordschleife) | |
|
Efternamnet blir d nog för mig till våren.. ///MVH Johan M3: www.autopower.se/galleri/visa.asp?id=2437 325: www.autopower.se/galleri/visa.asp?id=2438 |
|
| SLÖ18 | |
|
Hur funkar det egentligen? Om ja har 2 bilar tex, får ja då flytta skylten till den andra vid avställning? Tänkte på att ja ställer av m3:an, då vill ja ju ha skylten på vinterbilen...Lr gäller personliga skylten bara på en bil? ///MVH Johan Länk Länk |
|
|
lalle83 Du får flytta skylten till valfri bil som du är registrerad på, men bara ha skylten reggad på en bil i taget. Du säger bara till vv att du vill flytta skyltarna till din andra bil, kan ta ett par dagar innan skiftet registreras. /Pata |
|
| Asken:) | |
|
Pata: tack så mycket för infon! ///MVH Johan Länk Länk |
|
|
Här finns många förslag från en tidigare tråd som varit uppe på forumet.. Länk |
|
|
Clubsport: Love gun e ju klockrent:)! Mvh Mattias Alpina CS:016 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
|
"Svullo" var ledigt sist jag kollade ;) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
| ALAGET | |
|
Till min förra bil hade 2002TII passat bra. Förutom att det hade blivit fel med stora bokstäver. |
|
|
skulle vilja ha en vanlig skylt som det står bmw 328 på vore riktigt ql. men det går väl inte är tydligen nån ford som har det idag |
|
|
Följande finns lediga enligt VV! 2002TII 2002TI 2000CS M3E30 M535 M5E34 M5E28 M5E39 M5POWER 525IX CSL CSI Dessutom, som kuriosa, är följande lediga. För den som vågar! DYR DYRARE DYRAST BÄST VÄRST LOVER FAN TRASIG STORKUK (godkänns verkligen den???) :-)) |
|
|
CSI 635 /Fredrik |
|
Buspelle |
Såg för ett antal år sedan en M5E34 med skylten; TRY ME. Således troligen upptagen, men annars rätt bra. |
|
Länk Bilden är tagen från www.m3e30.se Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret www.m3e30.se |
|
| Jag vill ha STORKUK helt klart !! :D | |
|
highway Star; Sorry, no can do - Jag gillar ju tjejer nämligen... :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.