|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vill ha "Alpina" men d e upptaget:(. Eller "messiah" men d e för långt. Alpina CS:016 Alpina Gemeinschaft:249 Länk | |
|
Mattias, Nu får man väl använda 7 tecken! Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
trodde d va 6 som gällde? Alpina CS:016 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
|
Jag tror dom ändrade det förra årsskiftet eller nåt sådant, tiden går så fort :-) Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Jo d stämmer ju. Farsan har ju 7 på sin bil ju. Då blir d Messiah på Alpinan till våren:)! Mvh Mattias Alpina CS:016 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
|
Jag ska ha en KISS låt på min om det nu blir godkänt! Keep Your Distance! |
|
Niclas.S |
Om det är lagligt så skulle jag ha nått i stil med OLAGLIG, IDIOT eller nått annat halvkorkad skylt :D OO=00=OO |
|
Vilken då?Ozone,My way,Danger,Killer,Beth,Deuce,Getaway,eller nån annan?? Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Här kan ni kolla om det namn ni vill ha är ledigt..... Länk /Jonas |
|
|
Jag har F-ET 321 :) /Peter |
|
|
skulle gärna ha BMW 540 som reg nr :-)) Veåttan: Länk |
|
|
Vore rätt kul att ha "524 TD" :DDDDD Supra, Du skämtar? :) Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Jag kollade länken till vv, fan vad dyrt det va med personlig skylt....skulle aldrig betala 6000 för det... Själv betalade jag 10e men den är ju inte riktigt lika jämförbara :) Peter |
|
|
Supra: Får man välja skylt helt fritt i Tyskland så när som på stadskoden eller hur går det till? Mvh Johan |
|
|
skillnaden mellan att bli tilldelad ett nummer eller att själv ta sig ett nummer är det eftersträvansvärda. personligen skulle jag välja t ex JHT 341 så att det ser ut som ett ordinärt nummer, det räcker för mig att bara jag vet..... B12C #70 |
|
|
Jiie: Man kan välja vilken kombination vill ha när man registrerar bilen ( ex vid ett ägarbyte). Men precis som du säger så måste rätt stadskod stå först (jag har F som i Frankfurt). Jag tycker ju att bilen är Fet samt att dom 321 hästarna gärna fick stå med:) Frugan tyckte jag var en fåntratt, men vad gör väl det :) |
|
|
Trevligt för BMW-ägarna i Berlin som kan ha B-MW "modell". Alla relevanta sifferkombinationer är säkert upptagna för länge sen dock. Men man kan ju hitta på andra kul alternativ också som du har gjort. Mvh Johan |
|
Njuren |
kloak BMW - i nöd och lust? |
|
I8A4RI H8AMG MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Morgan Hasselkvist: Kan jag ju inte säga om nån annan hinner ta den! Men det är även en albumtitel. Keep Your Distance! |
|
B3 coupe |
OKÄND låter bra för mig, kul för lapplisor eller fartkameror. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.