|
|
|
|---|---|
|
vad ska man ge för en sådan.. estroil blå 17" m sport mocca/tyg inredning import 00 14500mil mycket fin ev en uppsättning 18" med följer servad o dokumenterad den e i bra skick fin i lacken o helt orginal vad ska mn ge? | |
| 80-90 000. | |
|
Realistiskt aå tror jag inte man får en sån bil för 80-90 000 kr, men visst ska du försöka få den så billigt som möjligt...:) Men seriöst så tror jag den ligger kring 110-120 000:- om den är fin o allt är i sin ordning... Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Den bör ligga på 110-135 000:- Beroende på skick och historik. 80-90 000:- är det nog inte tal om!: Mvh Björn Länk |
|
|
Jag säger oxå 110-135 000:-. Men själv betalar jag hellre en slant extra för det där extra fina exemplaret. Man ska inte ha bråttom när man handlar bil, bättre att ta det lugnt. plötsligt dyker det upp en bil som får alla andra att blekna i en jämförelse;) tror jag vet vilken Estorilblå bil du menar, och den verkar ju bra!! Lycka till!! |
|
|
ja en 80-90 trro jag de bli svårt o hitta ett fint ex för... runt 110-115 kanske mer rimligt den är inte ute på annons någonstans nu jag kör inte mycket om året, så bilen kommer ju inte användas som bruksbil till o från jobbet eler liknande utan mest som nöjes7entusiast bil m3 e ju inget man köper o säljer efer ett år precis /Daniel |
|
|
Nulle vet nog inte vad du menar för bil ?? det är inte någon bmw M3 3,0 av typ 1993 årsmodell med 24,000 på mätaren VAKNA !! En gång BMW alltid BMW |
|
|
ingen mer utrustning i bilen än det du skrev? Tror inte en sådan bil ligger på 135` men kanske 115`. /// mstrutsen |
|
Ulke |
100-110 max.....M3 springer ej iväg...kompisen skall sälja sin 1998 Estorilblå och vill ha 130-135 för den M3 Coupé och då har den gått 9000 mil och är i ett exeptionellt bra skick... //ulke Farten dödar ej, det är det plötsliga stoppet! |
|
Tyvärr är äldre M3 bilar E36 undervärderade. Orsaken är de mycket höga ägande kostnaderna. De som vill ha en M3:a är ofta ung män. Försäkringspremier på 20 k och uppåt per år är inte ovanliga. Jag skulle gärna köpa en M3:a (som många andra) men jag skulle aldrig betala i mitt fall över 25 k per år i helförsäkring. 2000 i månaden i bara försäkring sen tillkommer drift och underhåll, minst 1500 - 2000 i månaden till. Summa 4000 och till det kommer avskrivning osv. Det drar tyvärr ner priserna. Och tyvärr mer än vad man kan tro. 80-90 k är inget skambud 100 är ok 115-130 skulle jag aldrig betala Du vill kanske sälja bilen själv ngn gång. Och innan du köper, kolla allt noga! E |
|
|
Kom ihåg att SKICKET alltid avgör..inte årsmodell.. Min M3 93:a coupé, 11.000 mil, fick jag 143.000 kr för förra sommaren.....och ja, det var en import... ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.