AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
966

Ni kankse kan hjälpa mig värdera min 325a?

Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
Bilen är nu lite rostig på vissa ställen,men det är blästrat och ska lacka om hela bilen i samma blåkulör som den är nu!
14* mim alu fälgar
sänkt med sänkfjädrar och värre dämpare
motorn har endast gått 15000mil
tyskimport,har stått i sverige i 6 år okörd
ej svenskreggad just nu men det ska jag fixa
Sparco sportstolar med 4 punkts bälten
svart baksäte med nackstöd
bilstereo anläggning minst värd 6-7 tusen
stora paket fronten sen sidorna vet jag inte? bara ja visste hur man laddadde upp bilder så skulle ni få se bilen nån som kan hjälpa mig med det??

ja det var väl det viktigaste om bilen nu iaf i övrigt så går bilen mycket bra,kompisar som kört andra 325er säger att min går nog bättre än dom andra!
E
1.156
E
320 ci cab -04
Inte så mycket förän bilen är svenskreggad 7-8 k. Du kan inte regga bilen utan "original" bilbälte. 4punkt duger inte. När bilen är svenskreggad kanske du kan få 15 för den, om den är fin.

E
15 000 är nog i överkant om bilen stått stilla i sex år.
E
1.156
E
320 ci cab -04
Anders, du har kanske rätt. Men om Danne lämnar in bilen och lackar och snyggar till i originalskick samt ser till att den är svenskreggad kanske han kan få 15 för den. Å andra sidan skulle jag aldrig lägga ner pengar på det objektet. En seriös hellack kostar minst 15 k och skall det blir bra så kan man aldrig göra det hemma i garaget själv.

Om Danne gör i ordning bilen för att använda den själv så får han en trevlig vagn.

E
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
Jag känner en lackerare som gör det riktgit för 2k så ingen förlust...15?? jag gav 10 för den nog måste man få ut bra mkt mer än 15k? den har liksom gått 15k mil endast.....
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
okej bilen är värd 15! men vad får man för den då`? se alla jä*la 740 a-traktorer för 40k..värd 5-10 kankse..och dom får 40k för dom!!
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Du säger att motorn har gått 15 tusen mil, är det en utbytes motor då? Hur långt har själva bilen rullat? Det är inte bara motorn som slits på en bil..

Svenskregga den och så men folk som betalar >10 för dessa bilar söker oftast en orginalare i helst gärna orginalskick. Tänk på att bilen är väldigt ålderstigen och tydligen inte i orginalskick.. Så förvänta dig inte allt för mycket! Men en renovering till orginalskick är en annan femma!
tr
1.968
tryggve
BMW/Alpina 335is -89
Alpina B3 3.4S Touring -05
Alpina B6 3.5 -89
323i -79
325i -88
1M Coupé -11
320dT -10
15kkr till vem som helst, 20-25kkr till någon som letar ungdomsbil.
Förutsatt att bilen är gott skick utan fel och skavanker (inte några, "det är ju en gammal bil fel").

Tyvärr värderas bilar efter -87 (dvs. efter facelift) och med M-paket mycket högre.

Marknaden fungerar så, utbud och efterfrågan...
När det gäller A-traktorer är det säljarens marknad, efterfrågan överstiger utbudet.

/Johan Tryggvesson

-Die Entwicklung stoppte bei 30-
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
vadå utbytes motor? är det omöjligt att motorn och bilen gått endast 15k mil lr? blir så jävla less på er som ska trycka ner....
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Du skrev ju själv uttryckligen att motorn gått 15.000. Vanligtvis säger man att bilen gått 15.000. Jag tolkade det också som att motorn är utbytt mot en fräschare.
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
bilen har gått 15k mil! kaross är mkt färsch förutom ytrost på vissa ställen så att motorn ska vara bytt tror jag nog inte!
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Tippar du kan få runt 12-15 000 før den om du reggar in den vill sæga...

Mvh Jens
BMW CS # 5080
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.