AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.619

BMW Individual inredning - Amaretta / Wollvelour M5 -95

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Har tagit ett kort på inredningen. Några ville se hur den såg ut.

Länk

Länken finns också med under frilanssidan.

//Schnitzer

-M5 '95 Limousine register (LHD)
Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Schnitzer:

Fräsch inredning. Är de individual panel runt V-knoppen. Har ju inte de tre facken som M5:an har.

///Micke
Scheckheft
Hej
Schnitzer: sober inredning!

Mvh
Scheckheft
E9:Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Duffyman:

Japp, den har ju beställts med träinredning som den vanliga E34 5-serien och då blir konsollen likadan som dem.

Scheckheft:

Javisst!

//Schnitzer

Nussbaum? Snyggt Schnitzer, lyfter inredningen till en högre nivå än standard M5:or, trevligt att du har Klimaautomatik, stolar var riktigt fina, den silvriga Alcantaran med sitt underliga mönster gillar jag inte, skönt med tyg som ser vettigt ut.

Har du listan på GD64730? Arktissilver-9506, jag skickar listan på en mycket intressant 540i/6, jag tror du kommer gilla den.

Mvh Stephan
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Stephan735i:

Japp, det är Nussbaum. "den silvriga Alcantaran", den är svart faktiskt :)

Ja, det ser väldigt bra ut.

Nej, den har jag inte listan på. Har du listan på den????

Skicka listan på 540:in också!

//Schnitzer

Silver Alcantara kan jag inte med, det var bara en reflektion på att det var bra att du saknade den, den svarta som du har ser bra ut, saknar ju mönstret som silver alcantaran har, annars vore den också helt okej.

Mvh Stephan
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Hehe ok! Du har fått mail av mig i alla fall.

//Schnitzer

Har du veloumattor på golvet ??
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
pimpen:

Ja, det är det. Det var inte beställt från fabriken, men i syfte så att inte golvet ska slitas.

//Schnitzer

do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Schnitzer:

Gillade din inredning skarpt!
Annorlunda på ett trevligt sätt!

Du har mail.
Velourmattor är ett mycket vanligt tillval i Tyskland, jag kan inte påminna någon 540i-96 i Tyskversion som saknar det.

Mvh Stephan
Mycket unik inredning, din bil måste vara den enda i hela världen i just detta utförande - kul :-)

Mvh,
Kalle
M5:an: Länk
Ser ut at vara i mycket bra skick inredningen.
Kanskje anigen mer lyxig en sportig i utseende ?
Jag gillar den, annorlunda och purposeful - man lär ju sitta som skruvad i kurvorna.

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Schnitzer: Snyggt när dom "smälter" ihop med golvet alltså !!!!!!!!
alltid snyggt när mattorna har samma färg som golvet, grattis än en gång till din fina bil, gillar din klädsel skarpt ser fram emot att få sen den live nån gång, hoppas polerningen gick bra annars får jag väl låna ut mina "riktiga" maskiner till dig ,alltid kul med unika bilar!!!!!!!!

/Marc
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
dobo:

Du har mail!

Stephan735i:

Bilen har inte så mycket utrustning. Den har fått en skum beställning när det gäller utrustningen, samt att den är mycket diskret, ingen kontrastlack, ingen original M5 inredning utan Individual. Skumt att han beställde bilen med Aerodynamikspeglarna bara. Den andra ägaren sa att bilen skulle se ut som en vanlig E34 för att inte få så mycket uppmärksamhet.

Kalle Hansen:

Borde vara så!

Leitwolf:

Det är sant som du säljer. Den är mer lyxig med den inredningen samt trät väger upp väldigt mycket för utseendet. Dessutom så är inredningen i mycket bra skick. Finns inte någon detalj på inredningen som ser sliten ut. Mycket nöjd med det utseendet!

E38B12:

Ja, man sitter verkligen på plats och fast.

pimpen:

Ja, det är väldigt fint ut. Även om de inte var beställda från fabrik så är de där för att skydda golvet så det inte blir slitet. Mattorna är dessutom i bra skick och det gör att det ser väldigt bra ut till inredningen. Ja, du kan se min bil "live". Vore kul om du kom på en E34 M5-träff som kommer att vara till våren (sommaren). Brukar alltid vara möte hos mig innan och OM det skulle vara så att min bil inte kommer med på en träff så kan du ju se den hemma hos mig innan. Inga problem! Poleringen tror jag blev riktigt bra. Har lite småsaker kvar att göra på den. Tänkte att jag skulle tvätta bilen efter att jag har polerat färdigt, men är det minusgrader ut så är det ju inte så värst trevligt. Du får också skaffa dig en M5 E34 nu :)

//Schnitzer

Grymt speciellt. Har du fler bilder? Jag lyckades inte hitta dom?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Gustav:

Har inte lagt ut fler bilder än, men det blir mer när jag får ett bra ljus. I garaget blir det inte lika bra. Kommer ev. att försöka ta lite bilder och blir det bra så lägger jag ut dem.

//Schnitzer

fjamsetramsa
Mkt snygg....var hittar man en sån bmw telefon..har letat men inte hittat...
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
fjamsetramsa:

Den fanns med under Individualdatan och jag TROR att det är väldigt svårt att få tag på en sån telefon idag. Den är ju trots allt från -95. Hör med BMW om du kan köpa en, om det fortfarande går. Billigt är det nog inte!

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.