|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hur många 318is (e30) 90-91 finns det i Sverige? ((#M-POWER#)) | |
| en har du här! alpinavit är den med. | |
| Jag ahr en diamantsvart -90 än så länge, den skall bli en 318is touring. | |
|
Här har du en diamantsvart till :) Trevligt att 318is har blivit så populära, folk börjar väl förstå att det är roligt med välbalanserade bilar istället för en tung sexa :) |
|
| Jag har en brilliant rot som just nu står å vilar i väntan på våren. | |
|
Jag har haft två röda. Tror det har uppskattats till ca 300 318is i sverige. Borde finnas lite info om man söker här på forumet. |
|
| Och jag har en sterlingsilbermetallic.. | |
| Jag har en också, röd. | |
|
äger också en briliant rot 318is med m paket. BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den... |
|
|
Vinterbilen (och blivande banbil) för mig och brorsan är en diamantsvart snikutrustad (taklucka och radioförberedelse) 318is med original is-hjulsidor. Rätt ok skick, rullat 14600 mil med två tidigare ägare. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
tryggve, Er bil har alltså precis samma extrautrustning som min: Handvevad lucka och radioförberedelse. Sedan så har min givetvis de lyxiga standardfunktionerna för svensksåldabilar såsom sätesvärme, strålkastarspolning(bortmonterad), sidoblinkers osv. Vadå snik? :D Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Kalle: har du dimljus? nackstöd bak? snik är bra på såna här apparater! :) :) Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
Mellan 94-00 hade jag en briljantröd -90:a, svensksåld och snikutrustad. Taklucka och dimljus var väl den enda extrautrustningen. Ägaren efter mig hann ha den i ca ett år innan garaget den stod i brann upp... :( "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| GTI_Charlie>Nej, dimljusen är tyvärr borta, skulle behövt ett själv till touringen. Skall kolla om det var nackstöd. Annars så är inredning fin på bilen, förarstolen är hel. | |
|
Nu var vi två Kalle här i tråden, då blev det jobbigt :D Jag tar mig iaf friheten att också svara. Har inte dimljus. Nackstöd i baksätet har jag, men de är eftermonterade. Har kvitto på dem från något efter att bilen togs ut, och de är inte med på utrustningslistan :) Lider absolut inte över snikutrustningen! Det enda jag hade önskat mig är sportstolar med bibehållet rutigt tyg :) Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.