AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
879

Bilder på nästa 7-serie

andha45
Hej, här kommer tror jag rätt färska "bilder"...
Länk
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Snygg! Jag är lite tveksam till framlyktorna, men den väcker inte samma känslor av intensivt ogillande som E65 före facelift, tvärtom. Lite CSL på bakpartiet?

Wilhelm Svenselius
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Det är väl iaf minst en 3-4 år kvar tills nya 7:a kommer, det där är ju 100% PS gjort av tidningen, BMW har säkert inte själva spikat den nya designen ännu.
Scheckheft
Hej
Visst har Bildzeitung lekt med PS. Och gjort det bra ;) Jag gillar denna skapelse exteriört. Det pågår en diskussion på 7er.com och enligt uppgifter därifrån planeras en ny sjuserie till mitten av 2008. Vidare påstås att det idag finns 3 designmodeller. Men det mesta är rykten och spekulationer. Tror knappast att BMW själv släpper någon information idag ;)

Mvh
Scheckheft
E9:Länk
Ro
536
RonnyL
BMW 750IAL -88
BMW 530 -94
BMW 528 -82
Vill bara flika in; Bild nr 6 ser precis ut som min. Lika fälgar till o med.
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Snygg men ingen radikal skillnad jämfört med E65, vilket är bra.

Känns lite som om att E65:ans radikala design är en stor anledning till E38:ans prisras.

Stod även i den artikeln att E32:an är förmodligen den vackraste 7:an som byggts och jag håller med till 100%!
Blir nya 7:an likt den som Bildzeitung visar så är det ett jättekliv i rätt riktning.

SNYGG!

/Lasse
Pixeldrömmar utan substans... Ser redan nu lite smågammal ut. 2008 så är vi på väg in i nästa decennium...
Ser mer ut som (ännu) en facelift till E65. Den är alldeles för lik nuvarande 7:ans formspråk som är ett avslutat kapitel hos BMW. Så här kommer nya 7:an INTE att se ut, det kan jag lova. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.