|
|
|
|---|---|
andha45 |
Hej, här kommer tror jag rätt färska "bilder"... Länk |
|
Snygg! Jag är lite tveksam till framlyktorna, men den väcker inte samma känslor av intensivt ogillande som E65 före facelift, tvärtom. Lite CSL på bakpartiet? Wilhelm Svenselius |
|
| Det är väl iaf minst en 3-4 år kvar tills nya 7:a kommer, det där är ju 100% PS gjort av tidningen, BMW har säkert inte själva spikat den nya designen ännu. | |
Scheckheft |
Hej Visst har Bildzeitung lekt med PS. Och gjort det bra ;) Jag gillar denna skapelse exteriört. Det pågår en diskussion på 7er.com och enligt uppgifter därifrån planeras en ny sjuserie till mitten av 2008. Vidare påstås att det idag finns 3 designmodeller. Men det mesta är rykten och spekulationer. Tror knappast att BMW själv släpper någon information idag ;) Mvh Scheckheft E9:Länk |
| Vill bara flika in; Bild nr 6 ser precis ut som min. Lika fälgar till o med. | |
|
Snygg men ingen radikal skillnad jämfört med E65, vilket är bra. Känns lite som om att E65:ans radikala design är en stor anledning till E38:ans prisras. Stod även i den artikeln att E32:an är förmodligen den vackraste 7:an som byggts och jag håller med till 100%! |
|
|
Blir nya 7:an likt den som Bildzeitung visar så är det ett jättekliv i rätt riktning. SNYGG! /Lasse |
|
| Pixeldrömmar utan substans... Ser redan nu lite smågammal ut. 2008 så är vi på väg in i nästa decennium... | |
| Ser mer ut som (ännu) en facelift till E65. Den är alldeles för lik nuvarande 7:ans formspråk som är ett avslutat kapitel hos BMW. Så här kommer nya 7:an INTE att se ut, det kan jag lova. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.