|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| kom med tips, den ska sitta på mina vinterdäck o därför måste de bli 16" | |
|
Hittade denna på bythjul.com kostar 1300/st i 16" Länk den liknar mer bmws orginal än vad molways gör. om man kollar där bultarna ska sitta och jämför med orginal fälgen. Molways: Länk molways ligger på 1000/st tror ni de skiljer nått på färgen och kvaliten, verkar inte vara samma tillverkare. |
|
|
Jag tycker stjärneker 44 är snyggast. Jag köpte dom till min nu och det blev fan skitbra :D |
|
| bild? | |
| nee dom var inte snygga alls | |
|
Såhär ser den ut: Länk Det är dock en 17" fälg och ser bara skum ut i andra storlekar. Såhär såg de ut på min 330: Länk Helt okej vinterskrud enligt mig :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Om du går in på gallery här Länk Jag har exakt de som finns på den svarta E46 cabben, de som kallas för Design M, nya femman ha r också de på bilden. Jag har de till mina vinterdäck, 16". ------ Länk |
|
|
Stjärneker 44 är mycket snygg och lättskött fälg men kräver 17-tum för att inte se fel ut. Bland 16-tums fälgarna tycker jag att "Lifestylepakets fälgarna" (Stjärneker 136?) är snyggast. |
|
|
hmm, jag tycker m-fälgen som jag visade er genom molway och bythjul.com är riktigt snygg, framför allt när den rullar. sjärnekern som ni pratar om i 16" är dom jag har just nu sm vinterfälg och tål inte dom alls, därför vill jag byta! |
|
| vem säljer alutech? | |
|
Misstänker att du har stjärneker 45 fälgen. Den är enormt mycket fulare än stärneker 44. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
bmw_patricia// Det borde gå och beställa även här. Mina är köpta i tyskland. ------ Länk |
|
| Nån anning om fälgen Oxitec passar från gummihuset.se? | |
|
Krysseker 42 tycker jag är snyggast, det finns flera snygga 17"... Länk Keep Your Distance! |
|
| Klart du skall ha "Style 46" Länk | |
|
tillbaks på ruta ett, den görs imte i 16". Vad tror ni om Momo Tuner? www.cs.swe.net/server/momotuner.jpg |
|
|
Här har du några att välja mellan: Länk Länk |
|
| Tillägg: Kontrollera att fälgen finns med rätt ET om du väljer en från första länken. | |
| TAck för en mycket bra länk, vad tror du om denna fälg? vill inte ha en fälg som ser billig ut! | |
| Länk | |
| Hur kontrollerar jag ET på den fälgen? hittar ingen info om det... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.