|
|
|
|---|---|
|
Nån mer som fått den i brevlådan? Från BMW Group Stockholm 2-4 december så har dom nån tillställning med mat o grejer på BMW Solna. Nån som vet exakt vad det är nått, och om det är värt att åka dit? Keep Your Distance! | |
|
Jag har också fått en sån lapp. Tänker definitivt åka. Gratis mat ju! :) Lite surt dock att behöva åka i den "andra" 740:an när BMW:n står i vintergarage. Wilhelm Svenselius |
|
| Har också fått. Kanske åker dit, men det beror lite på vad man får reda på innan. :) | |
|
Har också fått inbjudan. Har ni gjort något särskilt för att förtjäna den eller skickar dom ut till alla BMW-intresserade? =) Vi får väl se om man får reda på nåt mer vad det handlar om. I och med att man kan komma när man vill så begränsas ju möjligheterna en del. Mvh Johan |
|
| Coupé? Nee.. inte så tidigt, dum jag är | |
|
Kan de ha fått utskickslistan från BMWCS måhända? Wilhelm Svenselius |
|
|
Mailade min försäljare på Solna men han är ledig kommer tillbaks på onsdag. Jag har fått utskicket antingen för att jag är kund på BMW Solna eller för att jag finansierade bilen genom BMW Finans. Möjligen för att jag har en nybil. Keep Your Distance! |
|
|
har fått det men är bara kund på bmw i luleå och ingen finans genom dem. men fick även för nått år sen en inbjudan till tyskland resan var rabaterad och hotelen var klara man skulle bara medela om man skulle med eller inte |
|
|
Programmet är tydligen inte klart än. Tema med mat och bil var det enda som min försäljare fått reda på. Keep Your Distance! |
|
|
Jag var bort rest ett par dagar, jag såg igår kväll att jag hade fått denna inbjudan också från BMW Solna ” Välkommen till det goda livet med BMW” ohhha fantastiskt. Jag undra varför får jag detta nu helt plötsligt (BMW har stoppat all post till mig i drygt 2 år nu). Även BMW tidningen! Kan det vara så att bilen var på service där eller dem vill att jag ska dema mina sjuka bil? :-) ********* Efter 8 bärgningar är förtroendet för märket = -80% ********* |
|
| Har också fått en. Är inte sugen på bratwurst. | |
|
Mer bratwurst åt oss andra alltså! Jag dyker upp på lördagen. Keep Your Distance! |
|
|
Fick också! Sålde min 740 för två år sedan.. //Månsson |
|
|
Eftersom jag var där ikväll kan jag ju avslöja vad tillställningen egentligen handlade om. Ungefär halva övervåningen på BMW Solna användes. Vi fick dricka (vatten/öl/cider, allt alk.fritt) och mycket god trerätters måltid med japanskt tema. Små portioner, men gratis. Maten tillagades på plats av tre glada kockar från Aptit Stockholm. Bosch eller någon leverantör för dem fanns på plats och demonstrerade induktionshällar och espressomaskiner (mkt god espresso), det bjöds även på nåt slags "finare" chokladbitar till kaffet. Vi var inte så många där, det var varken kö eller trängsel till någonting, så maskinerna demonstrerades ingående. Längre in i lokalen hade Yasuragi Hasseludden lite broschyrer (och mer snacks), bredvid dem stod någon och lottade ut gratisprenumerationer på Elle (gäsp) samt någon från BMW Financial Services som jag hade en trevlig pratstund med. BMWFS hade också någon tävling. Jag stannade kanske 30-45 minuter, åt och drack, snackade lite med säljare och andra och åkte sedan hem efter ett snabbstopp i reservdelsshoppen (mitt alibi för att åka dit). Inte alls ett dåligt sätt att spendera 45 min. Förvånad över att det inte kom fler. Wilhelm Svenselius |
|
|
Tacka för infot, frågan är om man blev mer sugen på att åka dit... Får se hur pass hungrig jag är i morgon förmiddag. Keep Your Distance! |
|
|
Det är i mitt fall p.g.a. att jag finansierat en tidigare bil genom BMW finans, eftersom det är Financial services som gör utskicket så borde det vara så för de flesta andra också? Mvh, /Wille |
|
|
WilleW: Det låter troligast, har också finansierat bilen genom BMW Finans. Keep Your Distance! |
|
|
Jag har inte finaniserat min bil genom BMW Finans. Wilhelm Svenselius |
|
|
Inte jag heller.. fick också inbjudan Ha en fin.. T |
|
|
Tror man går på nyare BMW igenom bilregistret helt enkelt. Har fått inbjudan till liknande evenemang trots importbil tex. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.