AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
636

Lager till diffklump

Ad
230
AddeK
320d -99
325TT -86
Någon som har tips på var man kan kan köpa lagger till stora e30 diffen billigast? bmw vill ha 500kr st.
Surfa in på SKF och begär en offert. Din närmsta ÅF kommer du att skicka en till dig!

- Men jag kan ju ha fel!

E12/E28-problem/lösningar finns här Länk
Ad
230
AddeK
320d -99
325TT -86
provat å ringa sverul imorgon de är återförsäljare, är dock osäker på om de har dem eftersom de är koniska och i lite udda mått, men de är ju värt ett försök.
När jag hade planer på att renovera en klump så kollade jag runt efter samma som satt i (FAG) och det var DYRT!
Men om SKF inte har så är det ju skandal...

- Men jag kan ju ha fel!

Ad
230
AddeK
320d -99
325TT -86
vad jag hört så kan biltillverkar ha ensamrätt på visa serier av lager. Annars bör de ju ha.
Haha. Biltillverkare kan ju inte ha ensamrätt på lager med ett specifikt mått... Herregud.

Inte för att dummas med dig, men hur låter det om Adidas skulle reservera strl. 45 som endast de får använda?

- Men jag kan ju ha fel!

je
727
jevlar
MB E55 AMG -05
327 biturbo-86
-Camata, då kan jag upplysa dig om att lagret till spännrullen på OM606 motorn gick endast att köpa genom mercedes, nu gjorde väl inte det så mycket för det var rimligt prissatt.
När jag försökte få tag på ett genom jobbet blev det nobben.

När det gäller lager till diffen på en E30 kan jag få loss dom för knappt 1000kr med frakt.

/Per
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.