|
|
|
|---|---|
| Jag undrar bara hur mycket en e46 325ci 2003, 4000 mil är värd idag?.komfort paket,clubsport paket.Svenskt såld. | |
| Någon???En serios BMW handllare säger att de säljer såna för 199000:- idag.Jag har inte sett någon annons med så låg pris.Är det rätt pris? | |
|
hej sony det är ett tveksamt pris. 325 håller bra priser, med tanke på ekonomin och prestandan. är det en coupé, gör det inte saken sämre. jag gissar på ett pris på c:a 230-270k. |
|
| Det var väl det jag tänkte.Jag fattar inte att de sa till han att de säljer såna för 199000:-Tack för svaret.Ingen har svarat på hela dan.:)Trodde att jag skulle få skit många svar. | |
|
Finns en liknande på blocket för 230' så efter sedvanligt prutande så ligger det nog strax över 200'-strecket. Tror det är en lite knepig bil att sälja, ganska ny och relativt dyr men samtidigt har eller håller garantin och den fria servicen på att gå ut. Samtidigt som de sista nya e46:orna går att köpa ganska förmånligt. Hur som helst, lycka till med försäljningen! Racerbilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.