|
|
|
|---|---|
|
Köp den engelska tidningen "retro cars", jag hittade den i en välsorterad pressbyrå. Där är ett reportage av lite smaskiga E28 bilar. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk | |
|
Varför köpa när du kan lägga upp scans? =) - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
för att det bryter mot copywritelagen! Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Får man inte sprida bilder man tagit själv, eller kan motivet räknas in i copyrighten? - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
tror knappast att amn får lägga upp bilder på en bild på en artikel utan att fråga upphosmannen. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| Har beställt ett ex... Tack för tipset! | |
|
>>Camata Faktum är att jag inte köpte den själv utan stod och tjuvläste den på plats... Men jag ska köpa den när jag tycker att den är värd 90:-..;) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
| Mest gamla bilder från TotalBMW, men kul om man inte redan sett dessa. | |
|
Conny: Var hittade du tidningen nånstans? I Helsingborg eller? /Martin Länk |
|
|
>>Martin Japp, den fanns på pressbyrån på Väla. " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
Länk för er som inte har en välsorterad tidningskiosk på orten. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Kan även tipsa om det nya numret, där står hur man får bättre snurr på M30 motorn. " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
Ja, det blir väl till att beställa det numret också då... Och i förra numret hade man ju sett dom flesta bilderna innan, i Total BMW, som sagt. Men det var ändå kul att nån annan tidning fick upp ögonen för E28. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.