|
|
|
|---|---|
beemer_87 |
Nån som kan identifiera vad detta är ? ere orginal elle typ nåt hemmagjort ? utblåset e 3" i storlek tror ja.. mullar ganska bra. Inte mitt men sitter påmin kusins nya 320.. 93a tror ja. |
| länk? | |
beemer_87 |
hehe oj sorry.. ja tog bort allt o skrev om, glömde visst länken då :) Länk |
| Burken ser ut att vara orginal dock så är den öppnad baktill där ett 3" rör är ihopsvetsat direkt på burken. | |
beemer_87 |
okej men den låter jävligt mycke ska den göra d bara av ett 3" ? han ska nog köpa mitt orginal om ja köper nytt isåf.. men vet inte när d blir. Om man ska byta ut lite grejer tex burken måste man svetsa osånt då ? Han e typ 30 o tycker d e ganska pinsamt iaf låter som en epa lixom heheh :) |
| Jag skulle tro att den som sitter på nu med 3" rör har även delvis bortplockat dämpull i slutburken, slänger du dit din orginal burk så låter det som vanligt. | |
beemer_87 |
okej kan man sätta i dämpull igen och få det att låta mindre ? ..det enda han vill e o få den o inte låta så jävigt.. + att jag satt i baksätet när han körde o blev helt döv typ o d e inte så trevligt !!:) |
|
320i orginal avgassystem med rensad dämpare bak och påsvetsat slutrör. DVS inget 3" rör innan dämparn, vilket man ser. Det är väl typ 2" 1/3 orginal? |
|
| ja den såg inte alls frisk ut måste ja säga | |
|
Kolla länkarmen bak, drivaxeln, dämparen. Rooooooost ! |
|
beemer_87 |
okej men gåre o sätta i dämpull igen då ? hehe ja.. min 91a ser betydligt bättre ut tillome.. men tror barahan ska ha den som vinterbil! |
|
Den ljuddämparen är redo för skroten - köp en ny. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
beemer_87 |
kalle hehe en ny lär han nog inte köpa.. va kan en begagnad kosta? kan man köpa dämpull förresten? ingen som har en bild påhur det ser ut i en slutdämpare? kan va intresant o veta :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.