|
|
|
|---|---|
|
Stämmer milen på denna är det ju rena rama kapet för 25K: Länk _______ /Chrille Länk | |
| Eftersom det står 320/325 är det säkert en 320 med 2,5liters spis det får mig att tro att miltalet är felaktigt. Känns som att säljaren skulle ha skyltat mer med det låga miltalet än han gör om den verkligen gått 900mil. | |
|
Kanske har gått 900 mil sen motorbytet eller nåt. Mvh Johan |
|
|
Illavarslande om den bara rullat 900 mil och redan behövt lacka om förardörren ;) Nej, det är väl säljaren som tycker att bilen bara gått 900 mil eftersom han kört 900 mil efter motorbyte. Sådant kan jag bli riktigt irriterad på. Jaha, låt säga att hans motor bara gått 900 mil sedan totalrenovering. Men resten av bilen då? Är det bara motorn som slits när man kör eller? Dumheter :P Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Instämmer helt med Kalle. Brukar ju se liknande annonser med jämna mellanrum då folk som kanske har en bil som rullat 25-30" mil och det står 2000 mil i annonsen eftersom det är vad bilen rullat efter ett motorbytet. Resten av bilen är ju givetvis sliten av de milen så jag skulle själv aldrig ens bemöda mig att ringa på en sån annons. Finns ju mer på en bil än motorn liksom.......= ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.