AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
738

Växellådans olja (aut)

eddie
hur kollar man oljan i automatlådan? om de nu går.
Ti
2.587
Ticco
420i -14
I bakkant av motorn ska du ha en oljesticka, den är gulmarkerad på min bil.
Motorn ska vara igång när du kollar växelådsoljan.

//Ticco

OO=00=OO
528iA e28
eddie
finns inte i motorns bakkant
MG
Om det är en 525 91-95 så finns det ingen sticka.
kostar ca 1000 spänn att byta hos BMW då ingår olja + renssilen mycket billigt. tänk bara på vad oljan kostar när du försöker själv.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.