|
|
|
|---|---|
eddie |
hur kollar man oljan i automatlådan? om de nu går. |
|
I bakkant av motorn ska du ha en oljesticka, den är gulmarkerad på min bil. Motorn ska vara igång när du kollar växelådsoljan. //Ticco OO=00=OO 528iA e28 |
|
eddie |
finns inte i motorns bakkant |
MG |
Om det är en 525 91-95 så finns det ingen sticka. kostar ca 1000 spänn att byta hos BMW då ingår olja + renssilen mycket billigt. tänk bara på vad oljan kostar när du försöker själv. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.