|
|
|
|---|---|
|
Denna Länk hoppas ingen tar illa upp av bildvalet hittade den i annonsdelen! Mycket fin bil fö 8) Passar denna min 735 -87 bolton? /Robin | |
|
Ja, det gör den! Det är samma underdel som E32 750iA med Autobahnpaket! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Vad jag vet så skall den passa, det är väl luftinsug till bromsarna? Om du vill ha en 740-750 front så får du byta motorhuv och grillen samt även läppen längst ner. Finns en del som har gjort det. |
|
|
Don> shit byta så mycket bara för en grill? Blir inge gruill byte på ett tag för mig iaf 8) Perfa ska leta läpp nu. Ingen som har liggandes? |
|
|
Underdelen med luftintagen kan du "bygga" själv. Själva luftintagen finns att köpa på BMW som res.del och tar ca 2-3h att få på plats inkl. anslutande luftkanaler på baksidan (om du vill göra det seriöst). Kolla på min länk nedan så ser du hur det blev. Tog även steget fullt ut och uppgraderade med 4-kolvsok samt 324x30mm skivor från 750. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.