|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
alaska1: Jag vet - elr tror mig veta iaf - att BMW E60 M5 har den mest komplexa motorstyrningen. Är det då den bilen du anser vara mest svårfunnen positiv effekt i genom chipning?? Nej vi tror inte att vi är bättre än BMW även om Jürgen Weise är en extremt skicklig BMW mekaniker/tuner. Faktiskt så duktig att när BMW Sveriges tekniker inte reder ut vissa bilelektriska problem på kundbilar ber honom om hjälp. Hur som helst har du missuppfattat ordet "standarchip". Med standardchip menas ett modifierat trimchip men ett chip som monteras i alla bilar utan att de specifikt mappas. MVH/ Qvarnis |
|
|
Qvarnis, OK hälsa tillbaks och se mitt svar i den andra tråden. /RS2 |
|
|
alaska alaska.. vad skall man säga.. jag vill att alaska plockar frma konkreta motbevis på att chiptrimmning av bmw inte funkar.. itsfun har visat att det gör det.. sen att det saknas vridkurva vad gör det.. utan effekt så har du ingen nytta av ditt kära vrid.. som det är i dagsläget så har faktikst wvarnis bevisat att det går.. det finns det liksom inga tvivel på. att det sedan inte är en oberoende källa det må så vara.. men likt föbaskat så visar dom vad bilen hadde innan och efter..och nä men titta det funkar juh.. alltså måste det ju gå att chipptrimma en bmw och få effekt.. frågan är inte om alla företag klarar av det .frågan är.. OM det går.. och det finns det ju faktiskt papper på.. ELLER HUR ALASKA . jag upprepar. frågan är inte har inte varit (btw läs trådtiteln om du har svårt att förstå) om huruvida alla företag klarar av att chipptrimma en bmw ich ge det effekt.. frågan är GÅR det att göra och få effekt.. och det fins det pappar på ... ursäka att ajg upprepar mig alaska.. men om du inte fårstår nu. så rekomenderar jag att du slår huvet in i skärmen åtskilliga gånger så skall du se att lite info och fakta letar sig in i din skalle =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.