|
|
|
|---|---|
|
Hej har en efterlysning på en bil: BMW 320i E90 Solid-röd 2005 stulen i Göteborg i veckan. Bilen var en lånebil som min svärfar lånat när hans bil var inne på service. Bilen var skyltad MABI910. I fall någon sett eller vet någon dra gärna iväg ett mail till mig. Tack! | |
|
Är det den som dem har visat på efterlyst i torsdags? eller är jag helt ute och cyklar? Mvh Dragolito |
|
|
Nä det tror jag inte, såg iof inte programmet. |
|
| Nej, det var en annan bil: Länk | |
|
Men den var likadan fast -05 |
|
Gemini__ |
Var även en M3 E36 som hade blivit stulen. En tidigare ägare till bilen finns här på forumet. Länk Galleriet: Länk Länk |
|
Synd bara att Efterlyst har en bild på en E90 när det är en E46 som stulits... Keep Your Distance! |
|
|
Kan tillägga dessa uppgifter från VV: Regnr: WZO545 (910MABI) Färg: RÖD Fabrikat: BMW 320I Chassinummer: WBAVA71090VA41028 Upplysningar: Fordonet stulet |
|
| Hur stals bilen? Kom tjuven över nyckeln? Rån? | |
| Vbns: Tror tyvärr inte jag kan gå in på det. | |
| Vill bara meddela att bilen är åter, dock totalkvaddad efter biljakt. En person är gripen. Han lyckades totalförstöra en helt ny BMW på 4 dagar... | |
|
Intressant att veta tillvägagångssättet på stölden. Man hoppas ju på att nya modeller ska vara mer svårstulna men det är väl en utopi... ___ //Ulf |
|
| Utan att ha fakta i målet så skulle jag gissa på att tjuven kommit över en nyckel. Såvitt jag vet är BMW X5 den enda moderna BMW som kan (kunde?) stjälas utan nyckel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.