AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.571

Nån som kör med http://www.solarplexius.com i bilen?

Lite sugen på toning men tycker ca 6lax är lite väl mycket pengar för en toning. Länk vill ha ca 1500kr inkl frakt mm känns mer överkomligt. Bilen är en 735-87 E32. Någon som har erfarenhet av dessa i e32? Passform? lätt att montera? looks? samt om någon har bild på monterade?

/Robin
Njuren
Hade det på min GOlf3.Mycket nöjd var jag förutom att det ger en spegeleffekt utifrån

BMW - i nöd och lust?
Njuren> okey men hur var de när man skulle få ned rutorna mm? Jag spelar musik med mycke bas. sitter de kvar?
Bo
798
Bostedt
735iA -87
735il -91 (Manuell,diffbroms)
Chevrolet Blazer -99
Tjena!
Jag har dom i min 735ia -87 och du får gärna köpa dom...sidorutorna är dom väl rätt så ok på men på bakrutan är det jävligt att få den att sitta kvar hänger i överkant...tanken är att man ska sticka ner den först och sedan dra den på plats i överkant och det är jävligt svårt plus att då man väl fått den dit så nån dag senare har den glidit ner och hänger igen...suck!!
annars är väl utseendet helt ok....dock lite gulaktigt i visa sken.....

Mvh Andreas

Bo
798
Bostedt
735iA -87
Chevrolet Blazer -99
Joo glömde:bakrutorna går ju inte att veva ner om du sätter på dom stora...

Bo
798
Bostedt
735iA -87
Chevrolet Blazer -99
tanken är att efter jag fått min lackerad och satt ihop den igen så ska den få färdigskuren film istället...

Mvh Andreas

Bostedt> går ju inte att veva ner om du sätter på dom stora? stora vad? 8)

skick på de? vad släpper du de för?

/Robin
Bo
798
Bostedt
735iA -87
Chevrolet Blazer -99
alltså stora sidorutorna bak,dom som i vanliga fall går att hissa ner...
skicket är bra vad jag vet...suttit på bilen ca 500mil...skicka ett bud per mail som står under användare...

Mvh Andreas

Bo
798
Bostedt
735iA -87
Chevrolet Blazer -99
då kan jag även skicka dig en bild med dom monterade!

Mvh Andreas

Bostedt> du har mejl!
Bo
798
Bostedt
735iA -87
Chevrolet Blazer -99
robber: du har mail!

Njuren
Tja,de sitter nog kvar med standardfästena.På golfen kunde jag böja rutan och få in den mellan rutan och listen så kallat så den satt fast som fan. Finns en risk att plexit skakar lite mot rutan om du basar på.De sitter nämligen inte mot rutan till 100%. Men billgt var det =)

BMW - i nöd och lust?
Ap
64
Apricot
735iA - 92
740iA- 96
520iA-89
Kör Subaru på vintern (oxå) Har sedan flera år solarpxius. Fungerar mycket bra, Lite knepigt att montera, dock..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.